BIPA SPRING BRUNCH // 14 beauty brendova s više od 900 proizvoda

    Austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska, dio njemačke grupe REWE, predstavio je u zagrebačkoj Cogito Uraniji  na proljetnom brunchu 14 brendova s više od 900 proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo koji su ekskluzivno dostupni na policama BIPA poslovnica, s ciljem da kupcima omogući provjerene i kvalitetne proizvode po povoljnijim cijenama koji zadovoljavaju široke svakodnevne potrebe, od dekorativne kozmetike i proizvoda za njegu lica i tijela, pa sve do proizvoda za domaćinstvo, bebe i kućne ljubimce.

    BIPA Hrvatska 02

    „Uvođenje BIPA vlastitih marki u svoj asortiman odgovor je na sve veće potrebe tržišta za proizvodima koji će omogućiti odličnu kvalitetu, ali istovremeno i uštedu. U BIPI se trudimo u svakom trenutku biti u koraku s potrebama naših kupaca, stoga pozorno osluškujemo njihove želje i trendove na tržištu da bi im omogućili proizvode koji pružaju odličan omjer cijene i kvalitete, baš kao što su naši proizvodi BIPA marke. - istaknula je u svom pozdravnom govoru Tina Jurjević, izvršna direktorica BIPE Hrvatska.

    Brendovi koji su  predstavljeni, a bit će ekskluzivno dostupni u BIPA poslovnicama su Look by BIPA, Babywell, BI Care, BI Good, ZooRoyal, te BI Comfort, Clever, BI Home, BI Kids, BI Life, BI Styled, Billa Bio, Today i Vivess.

    BIPA Hrvatska 01

    „Svi proizvodi nastali su u suradnji sa stručnjacima kako bi kupcima omogućili proizvode koji odgovaraju njihovim željama, potrebama i budžetu. Kreirani su prema najvećim standardima, učinkovitim formulama i praktičnim pakiranjima, posebice proizvodi za djecu koji su prošli temeljita dermatološka ispitivanja. Cilj nam je u idućih nekoliko godina značajno povećati udio proizvoda u naš asortiman i kontinuirano ga prilagođavati potrebama tržišta." - dodao je Arthur Pichler, operativni direktor BIPE Hrvatska koji je zaslužan za dolazak privatnih marki na hrvatsko tržište.

    „Kao što i sama glavna poruka kampanje "Okruži se onima na koje možeš računati" govori, želja nam je našim kupcima olakšati svakodnevnu rutinu. Kroz simpatičan prikaz jednog svakodnevnog dana u obitelji htjeli smo približiti naš glavni cilj, a to je da pratimo i slušamo potrebe naših kupaca kako bi u svakom trenutku mogli pronaći sve što im je potrebno u BIPI." - dodala je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPE Hrvatska.

    Mojzeš Pichler Jurjević Pršić Babić

    Mojzeš, Pichler, Jurjević, Pršić Babić