Funny MOSCHINO daje dozu svoje specifične kič energije @ H&M

    High-street brend neki je dan najavio suradnju s Moschinom: kreacije Jeremyja Scotta za H&M u dućane stižu 8.11.2018. - MOSCHINO [tv] H&M kampanja je inovativan koncept koji spaja društvene i tradicionalne medije kako bi se ostvarila prisutnost na što većem broju platformi – objavio je high-street brend. Scott je kreativni direktor od 2013. godine, od kada osmišljava komične, ironične i nabrijane kolekcije. Inspiriraju ga fenomeni društva, kao što su fast-food hrana, Barbike, kraljice, crtići, pretjetjerivanje, kič... Svaki put na predstavljanju kolekcije napravi show, kod njega je kulisa dio scene, kao što je nekad bila kod, na primjer, Johna Galliana. Ili kao što rade Viktor & Rolf – baš za ovo ljeto Scott je donio rascvjetanu kolekciju, slične fantazije vidjeli smo kod spomenutih dizajnera, doživljaj je uvijek veličanstven!

     

    betty boop moschino
    Ljeto 2018 - cvijeće i zakovice

     betty boop moschino

    Resort prijedlozi - inspiracija je Betty Boop

    betty boop moschinobetty boop moschinobetty boop moschinobetty boop moschino