Veličina fonta: +

D life / podčetrtek, rogaška, uživanje u klopi i na suncu, fashion.hr, isprobala sam make up genius...

Gledam ovog konja u konjičkom klubu Strmol u Rogatcu (zaboravila sam kak se zove konj) i mislim si kak ima dobru frizuru... Pa čovječe ima istu zurku ko ja! :D Nego, bila sam opet u Sloveniji, vodili su nas u Rogašku, Olimje i Podčetrtek. To je naime skoro na granici s Hrvatskom, pa sam imala issue s romingom. Pazi ovo. Pametna ja uzela sam si slovensku karticu od frenda (kak smo bili blizu HR stalno sam upadala u roming) jer HT ima prejadnu tarifu za roming. Imala sam Tuš mobil i platila 5 eura za 5 giga, vrijedi oko 3 mjeseca čini mi se. San snova. A kod nas ovo: dakle platim 100 kuna (dođe mi na sljedeći t com račun) i onda imam 7 dana u inozemstvu neograničeni internet, ali samo 100 mb po max brzini. Da, dobro ste pročitali - 100 mb. I kad se brzina smanji prisjetim se modema i onog škripanja. Vrti se ikona, meni se vrti u glavi. Oćete brže opet? Može, plati još 100 kuna. Za još 100 mb po najvećoj brzini. Say no more. Inače ta genijalna tarifa se zove Travel and surf L. L kao large.

Uživala u prirodi: Dubravka Prpić Znaor, glavna urednica ITgirl.hr

slo konj i ja

Možete i jahati, vele nam u konjičkom klubu Strmol. Jahati? Ja? Kak sam nedavno imala probleme s koljenom sva sam se prepala kaj ak me šikne? Ne hvala, ja strašljivec preskačem this time...

slo afrodita

Bili smo i u tvornici Afrodita, dobili smo kremice, al sam si uzela i moj omiljeni piling Spa brown sugar koji i kod nas u DM-u košta oko 40 kn il tak nekaj, a odličan je... Ove mrkva kreme su baš onak guste, fine, nejdem nikud bez kreme za oči... to je must have, kao i kad vidim da negdje piše regenerative...:D

slo alex

5 zvjezdica hotel Alexander taman iznad Grand hotela Rogaška, tam odsjeda ekipa s vrha Forbsove liste najbogatijih ljudi na svijetu. Kristali na ulasku u sobe, super wellness, sve u staklu, inače interijer je u znaku bež i smeđe, dosta ima tamnjikavog, pa se to staklo lijepo ističe...

slo hotel alex2

Desert u hotelu Alexander, sladoled od borovnice, sa strane kao mrvljeni keksi, pa nekaj bijelo prefino, kremasto, plus pekmez od borovnice...

slo hotel alex3

Ričet kojeg rade genijalno i sočno, komad teletine, kao štrukla i pire s ciklom, zato je tak rozi...:D To je ono kad imate šest sljedova i svaki ima neki art na tanjuru, misliš da je malo, al kad se sve zbroji, plus posebno vino uz svaki slijed, e onda je želudac najednom premali za sve te divote...:))

slo alexander

To ovak zgleda na kraju. Sve moje čaše od jednog obroka. Nemrem sve popit ni da se postavim na trepavice.

slo hotel rogaska

Grand Hotel Rogaška, kristalna dvorana, fotkano u mega špiglu... Lusteri su impozantni!

slo hotel rogaska5

Pogled na Grand hotel Rogaška (stajala sam ispred hotela Alexander) kojeg su sad kupili stranci i uskoro ide u renoviranje u 5 zvjezdica, sad je 4.

slo jelenov greben

Došli smo i na Jelenov greben u Olimju, poznato mjesto za odmor i uživanciju, pa smo hranili jelene kuruzom...:) Oni tam slobodno trče po brdima, ima daleko ograda al se ne vidi...

slo klopa amon

U domačiji Amon su nas totalno razmazili, dole desno je krema s jaglacima, gore desno njoki sa špinatom il brokulom više ne znam, bilo je masa toga... a juha je od gljiva...

slo amon

Pogled ispred hotela Amon, na njihovom imanju, tam sam ujutro trčala, inače to je golf igralište, dali su mi da trčim jer nitko nije igral:))) Onak 8 ujutro, svjež zrak, lagano vlažan, travica ko na  Wimbledonu, vlažna od noći... Raj.

slo marija terezija

U dvorcu Strmol u Rogatcu dočekala nas je Marija Terezija Austrijska (ugarsko-hrvatska kraljica, prva i jedina žena koja je vladala Habsburškom Monarhijom, među ostalom ukinula je paljenje takozvanih vještica, njezina kći je bila i Maria Antoaneta koja je kasnije završila na giljotini tijekom Francuske revolucije), glavom i haljinom! BTW imala je puno djece - 5 sinova i 11 kćeri! Iako, pročitala sam na wikipediji, da se šuškalo da je voljela brijat okolo, pa je pol djece imalo tko zna koga za oca... Inače, bila je u braku s lotarinškim vojvodom Franjom Stjepanom... Evo, mala, sočna lekcija iz povijesti :))).

slo muzej kuhinje

Upoznali smo kuhinje - od takozvane črne kuhinje koja je stalno bila čađava, do novijih varijanti, ova dolje desno je čak i cool, onak hipsterski fora:))

slo muzej rogaska

Brendiranje Rogaške u lokalnom muzeju: voda, jer su po Donatici Mg poznati (kod nas doma je uvijek bila Donatica hit, kojoj sam se ful vratila tijekom trudnoće, mame i trudnice znaju o čemu se radi), šuma, imaju tam svo drveće koje raste u kraju, i naravno staklo, radi staklarne...

slo olimje samostan

Crkva samostan u Olimju, ispred je vrt koji je još uvijek aktivan, tam delaju čajeve od svih tih biljaka, u jednoj od tri najstarije ljekarne u Evropi (prva u Parizu, druga u Dubrovniku, treća Olimje)!

slo pomona

Turistična kmetija Pomona i pravo proljeće - ono mjesto je idila usred borove šume, sve u drvu, eko klopa, odmor na stotu... Kad razmišljam, radije bih tam neg na more... onak...:D u planine, na svjež zrak, daleko od gužve na plaži...

slo pomona3

Tam je sve ko u nekom filmu, prava bajka...

slo rogaska cockta

Piće naše mladosti - stare i nove flaše ove legendarne cuge koja je i danas hit... A mlada je kao prvog dana :)))

slo rogaska cockta2

Kaj piješ? Yugo! Kaj voziš? Yugo!

slo rogaska cockta 4

Kakve super dvadesete, ležerna haljina. novootkrivena sloboda, kratka frizura...

slo rogaska flase vintage

Te retro flaše su tak chic!

slo rogaska muzej

Pored hotela u Rogaškoj je muzej - skupili su masu stvari, od Teslinih pisma do parfema Jelisavete Karađorđević...

slo rogaska staklarna

Evo ideje za Uskršnji stol, ovak je složeno u Rogaškoj staklarni, u dućanu pored tvornice, predivno je!

Dolje je klopa i šetnja s kojom smo počeli putovanje... dobar doručak, velim! Mogla bih tak svaki dan;)

slo smarje

Klopa je stvarno bila prefina, di god smo došli imali smo za prste polizat...

slo emina strudla

Domaća štrudla od jabuka u Hiši vin Emino (kuća vina Emino), neodoljivo prefina...onak kak su bake radile...

slo emina benz vino

Imaju u Emino i vinski podrum, a ova benzinska stanica bi bilo dobro i da je vani, zamislite, uz cestu:)))

FHR aragovic1

Stigla sam na FHR samo dva dana. Na Envy Room i zadnji dan. Pošto sam u međuvremenu bila u Slo. Aragovićeve mega kape su me oduševile. Vladarice, borbene a opet romantične (slična pokrivala bila su u Staroj Grčkoj, a kosa podsjeća i na pankere s obrijanim glavama i irokezama). Ovaj nježni punk je toliko pun kontrasta da je to super super. I ove niske retro cipe. Sjajne! Doslovno...

FHR aragovic cipe

Ove cipele su pak spoj rokerskog i glamura, volim kak se bistro sjaje:)

FHR coded

Još jedna povijesna komponenta - Coded Edge i njihove Valkire, mega oglavlja, vrane, nordijska mitologija... Intervencija na tekstulu, ove linije, početak ulaska boje u Coded Edge svijet...:D

FHR envy

Crne su bile i damice kod Envy Rooma, inspiracija pedesete, fine haljinice s kragnicama, mačkaste sunčane naočale...

FHR mija

Envy Room pregenijalnu haljinu imala je i Mija Dropuljić, urednica Fashion.hr-a, ova mi je kreacija bila naj u kolekciji od prošle sezone, kako električna nijansa! Miji super stoji i uz ovu crvenu kosu, ko neka new age Jessica Rabbit:))

FHR klaric

Klarićevo super majstorstvo, predivne pelerine i zgodni dandy dečki, ovo je unutrašnjost jedne od pelerina... Sve je savršeno do detalja.

crvene cipe torbe

Bila sam na večeri crvenih cipela, tema ženstvenost. Ispalo je da je nas pol polu-frajera, odnosno kao sve znamo više od očekivanog, tipa promijeniti žarulju, sifon bla... Bila je žustra rasprava jel to ženstveno il nije, kak se osjećati na taj način, kajaznam... mislila sam i mislila i skužila da me baš briga za te labele, jesam li ili nisam, jer mi se ne da stalno nosit štikle, imam kratku kosu, više ne lakiram nokte, i tak... Al se u svom tijelu osjećam odlično i zadovoljna sam istim, tak da je kaj se mene tiče sve ok i ne da mi se još kontat, jesam li ženstvena il ne!:D

loreal aploreal ap4

Evo isprobala sam i Lorealovu Make up Genius, malo zgledam bizarno a i kamera prednja je bila musava:)))

loreal ap 3loreal ap 6

U realnosti bi mi ziher bolje stajalo:))) al dobro je za isprobavanje boja i obavezno očistit prednju kameru koja je naravno stalno zmazana jer imamo čuda na licu... Tu sam bila bez šminke tak da se vidi virtualna raskoš...:D

Baj;)

Duda

NYX Black Label Lipstick ruž za usne
    Mea Organica ~ Burgundy ruž za usne & Piling za li...