Username *
Password *
Remember Me

Brzinski lifestyle nerijetko nam servira sve i svašta, no kako stvari ne bi izmakle kontroli, tu je 6 važnih pravila - kad, kako i zašto konzumirati određene naminice? Plan prehrane je, prema tome, idealan način kako regulirati unos ne samo kalorija, već i zdravih namirnica i nutrijenata.

 food

6 nezaobilaznih pravila


- integralne žitarice (kuhane), kruh, riža ili tjestenina trebali bi se konzumirati na dnevnoj bazi

- mliječni proizvodi s niskim postotkom masti trebali bi se konzumirati na dnevnoj bazi

- mahunarke kao biljni izvor proteina trebale bi se konzumirati na dnevnoj bazi



food

 

- raznoliko povrće i voće, posebno sezonsko i svježe konzumirati na dnevnoj bazi i to nekoliko puta u danu (ujedno je i ta kombinacija idealna kao lagani večernji obrok ili međuobrok)

- riba i bijelo meso na tjednoj bazi i to 2-3 puta u tjednu

- crveno meso trebalo bi se konzumirati na mjesečnoj bazi.


Svi obroci trebaju biti lagani, vrlo jednostavno spravljeni sa svježim namirnicama.

food

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location