Ovim se motom vodi brend slavni kava brend Nescafé, koji je povodom današnjeg predstavljanja nove Gold kave u zagrebačkoj slastičarnici Meet Mia, objavio društveno istraživanje provedeno na social platformama. - Kava je danas dio svakodnevice, a izraz ,,idemo na kavu'' postao je sinonim za druženje. Više od 80 godina Nescafé inspirira kavoljupce i s njima je u onim trenucima koji su im važni. Obzirom da se kava vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestlé je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje na temu međusobnih odnosa - .
Rezultati:
1 Odrasle osobe u odnosu na srednjoškolske dane danas imaju manji krug prijatelja i bliskih ljudi, ali više poznanika.
2 - 59% ispitanika smatra da bliskost ne ovisi o trajanju poznanstva.
3 - 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat odnosno sestra.
4 - 69% osoba ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga.
- Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, znanstveno je dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima - izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestlé Adriatic.
Aleksandra Zlatanovski, brand manager Nescaféa, Iva Bele, mentorica i trenerica Načela uspjeha i Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija Nestléa
ŠTO SE KRIJE U NOVOJ GOLD KAVI?
Nova Gold kava mješavina je instant kave dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kave, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna – stoji, među ostalom, u priopćenju.
SLAVNA KAVA!
Nescafé je najpoznatija instant kava na svijetu, a čijih se šalica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde.