- U mladosti sam puno radio na ribarskim brodicama kako bih uštedio sredstva kojima sam kasnije platio studij. Tijekom posljednjih 20 godina vrlo sam aktivan u borbi protiv zagađenja oceana - izjavio je Kevin Costner i postao zaštitno lice slavne tune u konzervi, Rio Mare - kada mi je ponuđeno sudjelovanje u projektu Rio Mare, odmah mi se svidjela ta ideja, te sam je bez razmišljanja prihvatio - .
Zaštita morskog okoliša i društvena odgovornost za tvrtku Rio Mare oduvijek su bili imperativ. Već godinama ovaj brend radi na zaštiti eko sustava i održivosti ribolova, bori se za smanjenje krivolova, podupire održivi ribolov i upravljanje ribljim resursima. Kevin Costner dijeli istu strast prema moru i promiče iste vrijednosti. Već više od 20 godina aktivan je u borbi protiv zagađenja oceana, shvaćajući to kao obvezu i ulaganje u bolje sutra.
- Nitko nije mogao bolje opisati kvalitetu naših proizvoda nego Kevin Costner. On voli Italiju i njene vrijednosti, uključujući i dobru hranu, a također se zalaže i za održivost prirodne ravnoteže, baš kao i mi - objavila je tvrtka Rio Mare - on je više od zvijezde, čovjek koji najbolje prenosi našu poruku: da bismo dobro živjeli, trebamo birati isključivo kvalitetne proizvode koji pritom nisu štetni za okoliš - .