Jedan od najpoznatijih svjetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomiče granice i s ponosom predstavlja unaprjeđenu recepturu, osvježeni dizajn pakiranja i novi izgled svojih nježnih kockica.
Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao vjeran svojoj misiji korištenja kvalitetnih sastojaka, širenju nježnosti ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu s tim idejama, stvorena je i nova, najnježnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Hrvatskoj i širom Europe.
Uz veći udio kakaa i kakao maslaca, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji okus, za bolji užitak u popularnoj slastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osjećaju topljenja čokolade u ustima.
Milka nam ove jeseni donosi još lijepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi puta se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osvježenom dizajnu, doprinjelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mjesto na prednjem dijelu pakiranja.
- Od svog nastanka, prije više od 120 godina, širenje nježnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je okus ono što ljubitelje čokolade opredjeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motiviraju vas da budete bolji.”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerica za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala: - Značaj ovih inovacija potvrđuje i činjenica da su ovo najveće promjene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vrijeme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unaprjeđenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi - .
Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvijek ostaje ista – posvećenost korištenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji provodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mlijeko koje se nabavlja s malih obiteljskih farmi smještenih u srcu Alpa.
O kompaniji Mondelez International:
Kompanija Mondelēz International, Inc. (MDLZ) nudi grickalice ljudima u više od 150 zemalja širom svijeta. S neto prihodom od oko 29 milijardi dolara u 2021. godini, kompanija predvodi budućnost snacking-a uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su OREO, belVita i LU keks; čokolade Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; Sour Patch Kids bombone i Trident žvakaće gume. Mondelēz International ponosni je član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti.