Uspjeh u životu je relativan pojam, no ovdje ćemo istaknuti neke od karakteristika ljudi koji su postigli značaj u poslovnom smislu. I, naravno, spomenuti koje tehnike primjenjuju kako bi zadržali koncentraciju i fokusiranost.
1 Drže se jutarnje rutine
To znači ne samo da jedu doručak, ma trajao on i desetak minuta, već imaju neke unaprijed definirane rituale, na primjer ispijanje kave na istom mjestu, slaganje robe... Jutro na automatsko upravljanje daje nam prostora za misli koje moramo obraditi, ne opterećuje nas i fino priprema za novi dan.
2 Meditiraju
Istraživanja dokazuju da meditacija daje mnoge benefite, psihičke i zdravstvene, kao što su na primjer lakše opuštanje stresa i bolja koncentracija. Joga je u tome vrlo zahvalna, pomaže nam da se fizički i mentalno opustimo, a s vremenom postaje super navika.
3 Redovito vježbaju
Bez obzira radilo se o šetnji, trčanju ili boravku u teretani više puta tjedno, vježbanje je redovito na popisu aktivnosti uspješnih ljudi. Naime, na taj način također olakšavaju stresne situacije jer vježbanje podiže dobro raspoloženje i opušta naš um.
4 Imaju naviku čitanja
Istina, čitanje je posljednjih dekada nekako sve zapuštenije, no oni znaju da je to dobra strategija za treniranje mozga. Nije važno radi li se o klasičnoj papirnatoj knjizi ili book readeru, zaposlite svoju maštu i uživajte u avanturi po želji.
5 Doveli su samo-kontrolu do savršenstva
Naravno, da se razljute kad god im se pruži prilika, ne bi bili toliko uspješni. Znaju kakve će ih emocije spopasti, obraćaju pažnju na vlastite reakcije u svim poslovnim prilikama. Naime, kontroliranje emocija u poslu je od velike važnosti, stoga znate što vam je činiti. Osmjeh na lice. Zato će se kasnije ispucati na treningu.
6 Kažu ono što misle i misle ono što kažu
Točno to. Nema zaobilaženja i mimoilaženja, važno je komunicirati jasno i glasno. Nema potrebe za dodatnim pitanjima.
7 Znaju koje su im prednosti i mane
Uspješni ljudi svjesni su koje su im prednosti i upravo njih najviše koriste na poslovnom polju. S druge strane, svjesnost o manama daje im prednost jer kao da – poznaju neprijatelja. Naime, znaju što mogu, za što su sposobni, a za što nisu. Za to treba dosta samokritike.
Melanie Griffith i Harrison Ford @ Wirking Girl / 1988.
8 Znaju reći NE
Svaki put kad vele ne, zapravo kažu da nečemu drugome. Progres nastupa kad odbijemo stvari koje nemaju smisla i vrijednost. Isto tako, znaju kada reći ne samome sebi – psiholozi predlažu da napravite listu stvari koje biste željeli napraviti u životu i posvetite se cilju da napravite barem pet njih. Jer to je realno.
9 Slušaju druge
Treba poslušati ideju svakoga suradnika, pa kako god neobičnom zvučala. Naime, slušanje ljudi s kojima radimo potiče bolju poslovnu atmosferu, a osim toga, tako se stvara suradnja i kreiraju poticajne ideje i projekti.
Vogue