Iznimno uspješan završetak akcije Raširimo krila zajedno razveselio je članove udruge Krila – terapijsko jahanje jer će broj korisnika koji će ove godine moći sudjelovati u terapijama znatno porasti. Već drugu godinu zaredom tvrtke Henkel i Konzum u hvalevrijednoj akciji uz pomoć svojih kupaca pomažu rad udruge čiji su korisnici uglavnom djeca. Za terapijskim jahanjem sve je češća potreba u posljednje vrijeme jer je otkriveno da pomaže kod velikog broja neuroloških smetnji ili bolesti. Zahvaljujući ovoj akciji u 2020. godini broj terapija će se povećati za čak 40 posto što ukupno znači da će realizirati 2000 terapijskih tretmana.
Udruga Krila jedina trenutno nudi inovativne metode terapijskog jahanja u Hrvatskoj, a povodom uručenja donacije, predstavnici medija imali su priliku vidjeti kako izgleda terapija uz terapijski tim. Iznimno iskustvo za sve koji su prvi put imali priliku vidjeti na koji način konji pomažu u svladavanju brojnih poteškoća. Svakodnevni rad terapeuta pomaže oboljeloj djeci, a akcije poput ove uvelike im olakšavaju rad jer omogućuju veći broj terapeuta i radnih sati. Prošle godine je akcija omogućila uključivanje čak 95 korisnika u terapiju zahvaljujući smanjenju cijene terapije od 25 do 50 posto. „Izrazito smo ponosni i zadovoljni što je i ove godine nastavljena akcija Raširimo krila zajedno i što su nas Henkel i Konzum pratili čitavu godinu i ponovnim odabirom potvrdili da naš rad vrijedi i koristi čitavoj zajednici. Potrudit ćemo se i ove godine opravdati povjerenje naših partnera - izjavio je Saša Tuksar, predsjednik udruge Krila – terapijsko jahanje.
Hvalevrijednu akciju podržali su svi koji su u prosincu kupili Persil, Silan, Somat ili Schwarzkopf proizvode u Konzum prodavaonicama. U vrijeme blagdana najljepše je darivati one kojima je najpotrebnije, a sjajan odaziv razveselio je i inicijatore akcije.
- Sretni smo i veseli što je akcija ove godine polučila još veći uspjeh nego prošle godine. Sad kad smo vidjeli iz prve ruke kako izgleda terapija i koliko je truda potrebno da bi postigli rezultate, motivacija za podršku i pomoć udruzi Krila još je veća. Svakodnevno raste potreba za terapijskim jahanjem i mi se nadamo da ćemo na ovaj način pomoći da što veći broj osoba dobije prijeko potrebnu terapiju“, kazala je Marija Grđan, iz trade marketinga tvrtke Henkel. „Veliko nam je zadovoljstvo kad imamo priliku pomoći te smo ponosni što je ovogodišnja humanitarna akcija ostvarila još bolje rezultate. Udruzi Krila i njihovim korisnicima želim još puno ovakvih lijepih vijesti u 2020. godini, a veselim se i novim suradnjama Henkela i Konzuma u budućnosti - zaključio je Ivan Širanović, voditelj odjela komunikacija Konzuma.
Udruga Krila smještena je na imanju veličine 45 000 m2 na kojem se nalazi upravna zgrada, konjska štala, spremište, otvoreno i zatvoreno jahalište i terapijska staza. Terapija pomoću konja priznata je i dokazana metoda pomaganja djeci s teškoćama u razvoju da razviju i poboljšaju svoje vještine, kao i opće fizičko i mentalno zdravlje, stoga su se ovoj akciji Henkela i Konzuma najviše obradovali korisnici udruge. Osim rada s djecom, udruga promovira vrijednosti volonterskog rada kroz implementaciju volonterskih programa te humani i etički odnosa prema konjima odnosno životinjama općenito.