Art Zagreb festival je zamišljen kao mjesto trgovine i susreta umjetnika, kolekcionara, galerista, povjesničara umjetnosti, kustosa i ljubitelja umjetnosti u najširem smislu. Uz sajam, organiziraju se izložbe, paneli, predavanja, filmske projekcije i nastupi glazbenika.
Do 1. kolovoza za izlagački prostor mogu se prijaviti galerije i umjetnici koji žele prodavati umjetnine. Cijene se kreću od 1.200 kn za štand od 9 m2 do 2.500 za najveće štandove od 23 m2. Prijaviti se na ovogodišnje izdanje Art Zagreba možete ovdje.
Kao i prošlih godina, prizemlje Hale V ugostit će prodajne štandove dok će kat biti rezerviran za održavanje niza izložbi, među kojima se nastavlja uspješna suradnja s ALU Zagreb koja ponovno organizira studentske izložbe, proširujući suradnju na sve hrvatske likovne akademije: Zagreb, Osijek, Rijeka i Split, te akademije iz inozemstva.
Ove godine po prvi je puta ostvarena suradnja s Društvom povjesničara umjetnosti Hrvatske koje u sklopu Art Zagreb 2021. priprema izložbe suvremene hrvatske umjetnosti i stručne okrugle stolove o novim zbivanjima na svjetskoj i hrvatskoj umjetničkoj sceni.
Na poziv u travnju odazvao se velik broj povjesničara umjetnosti, a mentorski tim u sastavu: Ariana Kralj, Martina Petrinović, Patricia Počanić, Daniel Tomičić i Jadranka Vinterhalter odabrao je četiri koncepta mladih povjesničarki umjetnosti iz Zagreba i Rijeke koje pripremaju svoje projekte za rujan.
Povjesničarke umjetnosti koje sudjeluju u programu: Hana Katanić s panelom o kripto umjetnosti, Katarina Podobnik s izložbom Početak: (de)konstrukcija, Katerina Jovanović i Ana Žarković organiziraju izložbu Homo Faber, te Ana Bedenko, Jozefina Ćurković i Tea Kantoci s izložbom Survival Kit.
Jedna od ovogodišnjih izložbi bit će i 18+, Marka Šošića, docenta na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku koji će izložiti 15-ak slika na svojoj prvoj samostalnoj izložbi u Zagrebu.
Umjetnička organizacija Yelo na Art Zagrebu lansirat će projekt Art Bubble / Art & Money. Zamišljene kao pop–up izložbe na frekventnim mjestima koja privlače publiku i kupce, same koncepte izložbi ponudit će kustosi, dok će vizualni umjetnici i autori odabrati koncepte koji će biti i realizirani do kraja godine.