Brad Pitt zvijezda je kampanje koju potpisuje slavni režiser Damien Chazelle za De' Longhi, vodeću marku aparata za kavu u kućanstvu.
Za umjetničku viziju kampanje bio je zadužen eminentni kinematograf Linus Sandgren, dok je zadaća velikana Justina Hurwitza bila glazba za ovu kampanju.
Radi se o oskarovcima svjetskog glasa čiji su prepoznati radovi poput filma La La Land, First Man ili Whiplash pomicali ljestvice i standarde Hollywooda.
Kampanju prate i foto i video materijali za koje je bio zadužen australski fotograf Lachlan Bailey.
Massimo Garavaglia, predsjednik uprave kompanije De' Longhi istaknuo je: - Naša kompanija posljednjih godina bilježi uistinu izvanredne poslovne rezultate, dok je proizvodnja vrhunskih aparata za kavu odigrala ključnu ulogu u ovom rastu. Upravo iz tog razloga, vjerujemo da je Brad Pitt savršen ambasador branda te prava osoba za ispričati našu De' Longhi priču ostatku svijeta. Upravo je on istinski nositelj te promotor De' Longhi duha – hrabar i međunarodan te u isto vrijeme sofisticiran i elegantan - .
Dobitnik Oscara istinsko uživanje u šalici kave povezuje s europskim načinom života koji ga inspirira.
- Za mene je kava više od pića. To je ritual koji nam omogućuje da zastanemo i stvorimo trenutak u kojem možemo istinski uživati. Ova kvaliteta, koju većina Europljana zna, također me inspirira - opisuje Brad Pitt koji ne može zamisliti savršen dan bez najmanje tri šalice svog omiljenog cappuccina. - Moj jutarnji ritual popodne nadograđujem dodatnom šalicom espressa - .