– Nastavljajući dugogodišnji poziv #budizdrava svim ženama, kako bismo ih podsjetili koliko je važno zdravlje i podigli svijest o važnosti prevencije raka dojke, odlučili smo pokrenuti kampanju #čekiraj koja će na moderan, jednostavan način podsjetiti žene na važnost redovitih samopregleda – objavio je danas Avon.
#Čekiraj je interaktivna web stranica koju otvarate na svom mobilnom telefonu: cekiraj.hr vodi vas kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi.
Nakon pravilno prijeđenih koraka možete doći i do www.budizdrava.com i svih potrebnih informacija o raku dojke i podršci, a koja je dio dugogodišnje suradnje s udrugom “SVE za NJU!”. Na jednom mjestu objedinjuje sve nužne podatke o samopregledu i pregledima te pomoću posebne aplikacije svakoj ženi šalje individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.
U Hrvatskoj godišnje oboli više od 2700 žena od raka dojke. Iako smrtnost pada zadnjih tri godine ona je i dalje visoka jer je od raka dojke 2018. umrlo skoro 800 žena.
- Govorimo o bolesti koja je izlječiva u više od 90% slučajeva ako se otkrije na vrijeme. U ovom brzom načinu života kojim svi danas živimo, željeli smo se ženama obratiti na moderan, efikasan i zabavan način: kliknite na cekiraj.hr na svom mobitelu jer samo zbog vas smo pojednostavnili i izdvojili 3 osnova koraka samopregleda dojki. Interaktivno, pokretima prstiju, ne samo da učimo nego i da se podsjetimo za buduće redovne samopreglede. Pozivam sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave - rekla je Lucija Josipović, Voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja u Avonu.