DIANA ZEPTER // vizionarsko vodstvo obiteljske kompanije Zepter International

    Diana Zepter, odrastajući u poduzetničkoj obitelji, od malih je nogu u svijetu discipline i uspjeha. Kćer poznate poslovne obitelji i nećakinja Philipa Zeptera, vizionara i osnivača Zepter Internationala, danas je glavna izvršna direktorica jedne od najpoznatijih multinacionalnih kompanija. U razgovoru nam je otkrila kako izgleda voditi ovakvo impozantno obiteljsko poduzeće, što stoji iza njihove poslovne filozofije te kako uspijevaju ostati inovativni i relevantni na globalnom tržištu gotovo četiri desetljeća.

    Ms. Diana 3

    Zepter International: globalni lider u očuvanju zdravlja

    Kompanija Zepter International proizvodi i distribuira visokokvalitetne proizvode za poboljšanje zdravlja te je prisutna u više od 60 zemalja na pet kontinenata, s više od 80 milijuna zadovoljnih korisnika. Vizija očuvanja zdravlja i poboljšanja kvalitete života stoji u srcu poslovanja ove renomirane kompanije.

    Kako biste opisali svoj profesionalni put do pozicije glavne izvršne direktorice Zeptera?

    Odrastanje u poduzetničkoj obitelji oblikovalo je moj karakter i način razmišljanja. Od malih nogu bila sam svjedokom poslovnih sastanaka, brojnih događaja i inovativnih ideja. To iskustvo naučilo me da je stvaranje radost, ali i da ciljevi ne trebaju biti postignuti pod svaku cijenu.

    Nakon školovanja u Londonu i obrane dvaju magistarskih radova, odlučila sam se okušati izvan obiteljskog poslovanja. Provela sam šest godina kao savjetnica za klijente u UBS Wealth Management banci u Londonu. Iskustvo rada u velikoj financijskoj instituciji pomoglo mi je proširiti vidike i steći dodatna znanja koja su mi danas dragocjena.

    Što vas je navelo da se vratite u obiteljski posao?

    U 32. godini preselila sam se iz Londona u Zurich, gdje se nalazi sjedište Zeptera, i preuzela poziciju direktorice strateškog menadžmenta. Učenje „u vatri“, uz potporu i vodstvo mog strica Philipa, bilo je intenzivno, ali iznimno korisno iskustvo. On mi je dao slobodu donošenja odluka, što je bilo ključno za moj profesionalni rast.

    diana z

    Kako izgleda rad na čelnoj poziciji Zeptera?

    Biti na čelu ovako velike kompanije znači preuzeti odgovornost za poslovanje u više od 60 zemalja. Moj radni dan počinje rano ujutro i traje do večeri. Uvijek sam usmjerena na postavljanje prioriteta i strateško planiranje. Filozofija kompanije – "Živi bolje. Živi duže." – vodi me i u osobnom životu. Trudim se živjeti zdravo, jer kvalitetan život rezultira uspjehom i profesionalnim ostvarenjem.

    Kako vidite ulogu žena na liderskim pozicijama u današnjem poslovnom svijetu?

    U Zepteru su žene iznimno zastupljene – više od 70% naših zaposlenika su žene. Smatram da uspjeh ne ovisi o spolu, već o sposobnostima, kvalifikacijama i predanosti poslu. No, ponosna sam što naš sustav potiče žene na liderske pozicije i što svojim primjerom mogu motivirati druge.

    Diana Zepter

    Koje karakteristike smatrate ključnima za uspješno vođenje kompanije?

    Upornost, marljiv rad, strast i stalno učenje ključni su za uspjeh. Također, važno je znati prepoznati buduće izazove i ponuditi rješenja koja odgovaraju potrebama tržišta. Na primjer, naši proizvodi poput pametnih naočala Hyperlight Eyewear i pročišćivača zraka i vode razvijeni su s ciljem poboljšanja zdravlja i kvalitete života naših korisnika.

    Kako potičete lojalnost i timski duh unutar kompanije?

    Kultura obiteljskog poduzeća osjeća se u cijeloj kompaniji. Potičemo timski rad, međusobno poštovanje i sigurnost za naše zaposlenike. Vjerujem da sretno radno okruženje potiče dugoročnu suradnju, a to se reflektira i na zadovoljstvo naših klijenata.

    Diana Zepter svojim radom i primjerom pokazuje kako balansirati osobne ambicije, poslovne izazove i obiteljske vrijednosti, čineći Zepter International jednim od vodećih globalnih brendova u industriji zdravlja.

    PR TEMA