Diana Zepter, odrastajući u poduzetničkoj obitelji, od malih je nogu u svijetu discipline i uspjeha. Kćer poznate poslovne obitelji i nećakinja Philipa Zeptera, vizionara i osnivača Zepter Internationala, danas je glavna izvršna direktorica jedne od najpoznatijih multinacionalnih kompanija. U razgovoru nam je otkrila kako izgleda voditi ovakvo impozantno obiteljsko poduzeće, što stoji iza njihove poslovne filozofije te kako uspijevaju ostati inovativni i relevantni na globalnom tržištu gotovo četiri desetljeća.
Zepter International: globalni lider u očuvanju zdravlja
Kompanija Zepter International proizvodi i distribuira visokokvalitetne proizvode za poboljšanje zdravlja te je prisutna u više od 60 zemalja na pet kontinenata, s više od 80 milijuna zadovoljnih korisnika. Vizija očuvanja zdravlja i poboljšanja kvalitete života stoji u srcu poslovanja ove renomirane kompanije.
Kako biste opisali svoj profesionalni put do pozicije glavne izvršne direktorice Zeptera?
Odrastanje u poduzetničkoj obitelji oblikovalo je moj karakter i način razmišljanja. Od malih nogu bila sam svjedokom poslovnih sastanaka, brojnih događaja i inovativnih ideja. To iskustvo naučilo me da je stvaranje radost, ali i da ciljevi ne trebaju biti postignuti pod svaku cijenu.
Nakon školovanja u Londonu i obrane dvaju magistarskih radova, odlučila sam se okušati izvan obiteljskog poslovanja. Provela sam šest godina kao savjetnica za klijente u UBS Wealth Management banci u Londonu. Iskustvo rada u velikoj financijskoj instituciji pomoglo mi je proširiti vidike i steći dodatna znanja koja su mi danas dragocjena.
Što vas je navelo da se vratite u obiteljski posao?
U 32. godini preselila sam se iz Londona u Zurich, gdje se nalazi sjedište Zeptera, i preuzela poziciju direktorice strateškog menadžmenta. Učenje „u vatri“, uz potporu i vodstvo mog strica Philipa, bilo je intenzivno, ali iznimno korisno iskustvo. On mi je dao slobodu donošenja odluka, što je bilo ključno za moj profesionalni rast.
Kako izgleda rad na čelnoj poziciji Zeptera?
Biti na čelu ovako velike kompanije znači preuzeti odgovornost za poslovanje u više od 60 zemalja. Moj radni dan počinje rano ujutro i traje do večeri. Uvijek sam usmjerena na postavljanje prioriteta i strateško planiranje. Filozofija kompanije – "Živi bolje. Živi duže." – vodi me i u osobnom životu. Trudim se živjeti zdravo, jer kvalitetan život rezultira uspjehom i profesionalnim ostvarenjem.
Kako vidite ulogu žena na liderskim pozicijama u današnjem poslovnom svijetu?
U Zepteru su žene iznimno zastupljene – više od 70% naših zaposlenika su žene. Smatram da uspjeh ne ovisi o spolu, već o sposobnostima, kvalifikacijama i predanosti poslu. No, ponosna sam što naš sustav potiče žene na liderske pozicije i što svojim primjerom mogu motivirati druge.
Koje karakteristike smatrate ključnima za uspješno vođenje kompanije?
Upornost, marljiv rad, strast i stalno učenje ključni su za uspjeh. Također, važno je znati prepoznati buduće izazove i ponuditi rješenja koja odgovaraju potrebama tržišta. Na primjer, naši proizvodi poput pametnih naočala Hyperlight Eyewear i pročišćivača zraka i vode razvijeni su s ciljem poboljšanja zdravlja i kvalitete života naših korisnika.
Kako potičete lojalnost i timski duh unutar kompanije?
Kultura obiteljskog poduzeća osjeća se u cijeloj kompaniji. Potičemo timski rad, međusobno poštovanje i sigurnost za naše zaposlenike. Vjerujem da sretno radno okruženje potiče dugoročnu suradnju, a to se reflektira i na zadovoljstvo naših klijenata.
Diana Zepter svojim radom i primjerom pokazuje kako balansirati osobne ambicije, poslovne izazove i obiteljske vrijednosti, čineći Zepter International jednim od vodećih globalnih brendova u industriji zdravlja.
PR TEMA