Petnaest talijanskih tvrtki iz sektora odjeće, obuće i kožne galanterije predstavilo je svoje proizvode potencijalnim poslovnim partnerima iz Hrvatske i regije u sklopu modnog susreta „Fashion Destination Italy 2025". Ovaj događaj organizirala je Agencija ITA – Talijanski institut za vanjsku trgovinu u Zagrebu s ciljem jačanja prisutnosti talijanskih modnih marki na hrvatskom tržištu.
Svečano otvorenje upriličili su Paolo Trichilo, veleposlanik Italije u Hrvatskoj, Marilena Procaccio, direktorica ureda ITA-e u Zagrebu, te Anica Hursa Šajatović, dekanica Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu.
Ovo događanje dio je globalne inicijative „Dani talijanske mode u svijetu“ (#italiaèmoda), koju je pokrenulo talijansko Ministarstvo vanjskih poslova i međunarodne suradnje. Cilj inicijative je promovirati vrijednosti talijanske mode – kvalitetu, kreativnost, inovaciju i održivost – kroz niz međunarodnih modnih događanja pod pokroviteljstvom talijanskih veleposlanstava.
„Fashion Destination Italy“ predstavlja koordiniranu platformu za isticanje bogate tradicije talijanskog obrtništva, dok istovremeno prati suvremene modne trendove. Time se potiče međunarodna poslovna suradnja i kulturna razmjena te dodatno osnažuje globalna prepoznatljivost talijanskih robnih marki.
Prema najnovijim podacima, talijanski modni sektor vodeći je u Europi, s godišnjim prometom od 102 milijarde eura, više od 62.000 tvrtki i 565.000 zaposlenih.