"Fragmenti stvarnosti" Vladimiri su način na koji primjećuje svijet oko sebe, detalje koji drugima često promaknu.
Kroz objektiv ih pretvara u fotografije na platnu koje nalikuju akvarelima ili temperama, uljima na platnu, kao da su razliveni kapima kiše.
Time izlazi iz granica fotografije i ulazi u slikarski medij, stapajući likovne jezike i dajući snimkama meku, gotovo slikarsku estetiku.
Emotivna i pronicljiva promatračica, Vladimira živi umjetnost na svoj način, često na biciklu, uvijek prisutna u gradskoj vrevi, hvata ritam svakodnevice. Naizgled običan dan, koji se iznova ponavlja, za nju krije čaroliju i tihu ljepotu.
Baš tu, ispod površine rutine, ona prepoznaje emocije koje oblikuju našu stvarnost. Objektivom ih bilježi kako bi sačuvala ono prolazno, žar trenutka, ljepotu koja nestaje i emocije koje ostaju. Čak i kad je u njima prisutna melankolija ili blaga sjetnost, to su osjećaji koji nas oblikuju i čine ljudima.
„Vladimira prikazuje i naizgled obične detalje prirode, poput listova na vlažnim staklima, kojima zgrade u pozadini daju gotovo kontrirajuću scenografičnost, ali njezini su motivi isto tako i veliki i ambiciozno građeni, klasični urbani simboli, poput nebodera, dimnjaka, tramvaja ili panorama ispunjenih prepoznatljivim siluetama. Vladimira Spindler nam opet otkriva slike velegrada, koje nisu olake, razgledničarske niti dokumentarne, već osobene, začudne i intrigantne“, piše Saša Pavković u predgovoru izložbe.
U svom novom ciklusu ova svestrana autorica izlaže dvadesetak fotografija otisnutih na slikarskom platnu.
Prema njezinim riječima, radovi nastali u svakodnevnim šetnjama gradom, rezultat su potrage za „prostorom tišine“ što ga, unatoč glasnoj i užurbanoj dinamici gradskih ulica, Spindler uspijeva pronaći i zabilježiti nadasve pomnim i „sporijim“ gledanjem onoga što nas okružuje.
Kao neumorna i posvećena promatračica gradskih motiva, ona prepoznaje i pronalazi uvijek nove fragmente koji otkrivaju neke, sasvim nepoznate razine slojevitosti te, dobro nam poznate, svakodnevice.
Vladimira Spindler, fotografkinja je od 1998. godine. Posljednjih 20 godina ima status umjetnice kao članica u HZSU. Radila je za mnoge magazine „Gloria”, „Elle“, „Playboy“, „Cosmopolitan“, a šest godina je bila fotografkinja dramskog kazališta „Gavella“. Povremeno radi kao fotografkinja na kazališnim daskama u ZKM-u, HNK, Žar Ptica, Gavelli, Knapu te za druga, manja nezavisna kazališta. Autorica je fotografija mnogih cd covera poznatih glazbenika. Fotografirala je na setovima serije „Dnevnik velikog Perice” i filmova „A bili smo vam dobri”, „Svemu dođe kraj” i „Glavonja“. Članica je društva hrvatskih redatelja.
PAUL POIRET # vizionar raskoši i začetnik suvremene siluete u misiji oslobađanja tijela
Patricia de Nicolaï # dobitnica prestižne nagrade za doprinos parfemskoj umjetnosti