Novim projektom Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno započeo je projekt pošumljavanja, a udruživanjem inicijatora – tvrtki Henkel i dm-drogerie markt s Borankom, najvećim volonterskim pošumljavanjem opožarenih područja, cilj je podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti koje šume imaju za život čovjeka.
U protekle dvije godine u sklopu kampanje Boranka, najveće volonterske akcije pošumljavanja požarišta u čitavoj Europi, izviđači i drugi volonteri posadili su uz pomoć Hrvatskih šuma na požarištima Dalmacije više od 65 tisuća stabala u sadnicama, sjemenu i žiru.
Nakon prodajne akcije koja je započela 01. srpnja i traje do 15. kolovoza, a u kojoj mogu sudjelovati svi kupci Persil, Silan, Somat, Vademecum, Fa i Schauma proizvoda u dm prodavaonicama, planirano je pošumljavanje opožarenih područja naše zemlje.
- Savez izviđača Hrvatske kao glavni pokretač Boranke htio je upravo ovo – da naša priča stigne do što više ljudi i da kupci svojim malim doprinosom uvelike pomognu našem radu i našem okolišu. Hvala inicijatorima na ideji i javljanju, a najviše našim volonterima koji će nesebično pomoći još jednom. Školarci, srednjoškolci, ali i oni stariji ponovno će biti spremni na sadnju, a drago im je da će im se pridružiti i djelatnici Henkela i dm-a - istaknuo je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i pokretač Boranke.
Prigodno, u ljetnoj sezoni kada traje najveći rizik od požara, ova inicijativa podsjeća sve građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje. Baš zato, kupci Henkelovih proizvoda u dm poslovnicama na poklon dobivaju Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova iza kojih stoji Boranka.
Donacija od 5 tisuća sadnica tvrtke Henkel i dm puno će značiti radu Boranke.
- Svaka posađena sadnica predstavlja novi izvor čistog zraka i vode za nas i naše buduće naraštaje, a znamo koliko je to bitno ako uzmemo u obzir da Hrvatska ima veliku površinu pokrivenu šumama, koja, nažalost, često strada pogotovo u ovim ljetnim mjesecima. Najmanje što smo mogli napraviti jest pokrenuti ovu aktivnost s našim partnerima iz dm- drogerie markta, a sada se nadamo što većem doprinosu naših kupaca - rekla je Marija Grđan, brand managerica Henkel Laundry & Home Care.
- Poruka koju želimo poslati ovim projektom je da svako treba uložiti napor i dati svoj doprinos brizi šuma jer često nam se čini kako našu prelijepu prirodu i okoliš zapostavljamo. Na ovu smo suradnju izrazito ponosni, a još uzbuđeniji što ćemo kao finale ovog projekta, u rujnu zajedno s kolegama iz Henkela i volonterima Boranke pošumljavati opožarena područja - dodao je Ivan Horvat, manager marketinga i odnosa s javnošću dm-drogerie markta.