"Igra" kao tema pruža ogromne mogućnosti, a kada se spomene, ljudi obično pomisle na dvije stvari: dječju igru, u doslovnom smislu, i kreativnost. Mnogi autori koji su se javili na naš poziv govorili su o igri na apstraktan način, no naš cilj bio je iznenaditi čitatelje obrađujući temu na konkretniji način. Zato smo se bavili dječjom igrom, sportom, ali i konceptom igre u kazalištu, gdje glumci "igraju" predstavu. Na taj način, doslovnijim pristupom, otvorili smo vrata novim, zanimljivim temama - izjavila je Nives Bošnjak, glavna uredica Kàko magazina.
Autori su imali potpunu slobodu u istraživanju svojih tema. Tako je, primjerice, Petra Husain Pustaj, kustosica iz Hrvatskog povijesnog muzeja, kroz temu tjelesnog odgoja istražila kako se sport koristi za jačanje nacionalnog identiteta i zajedništva. Također, jedna od tema bio je Dungeons and Dragons, popularna igra koju je opisao dugogodišnji igrač, kombinirajući stvarne događaje iz svojih igara s elementima fikcije.
Skupili smo niz fantastičnih priča iza kojih redom stoje Ivana Bucković, Iva Čupić, Petra Husain Pustaj, Feđa Klarić, Lea Jajas, Sanja Kolarić Piplica, Mario Kovač, Jelena Pervan, Kaja Sajović i Nenad Vukušić. Alen Marić ovaj put je smislio pokretnu naslovnicu (možete birati između plave i crvene), a genijalna Hana Tintor je za svaku priču kreirala vizualnu reprezentaciju koja se brzim listanjem, iz statične slike i teksta, pretvara u animaciju pa se s brojem možete doslovno igrati. Animacija je povezana s pričom o igri životinja koju je napisala biologinja Iva Čupić. Ta animacija, u formi "flipbooka", oživljava priče i čini ih još privlačnijima - navela je Nives.
Izrada svakog broja traje četiri mjeseca, a godišnje izdaju tri broja. Prvi broj bio je tiskan u 500 primjeraka i rasprodan je za samo četrdeset dana. Drugi broj su odmah tiskali u 1000 primjeraka, što je sada standardna naklada.
Naš magazin nema ograničen rok prodaje, svaki broj je dostupan putem webshopa jer teme nisu vremenski ograničene i uvijek su relevantne. Cijena jednog broja je 20 eura, što pokriva troškove tiska, honorare za autore i druge operativne troškove. Tiskamo na visokokvalitetnom premium papiru, koji osigurava trajnost magazina, a svaki broj ima oko 136 stranica. Naš tipografski identitet osmislili su Nikola Đurek i Peter Biľak, što je posebnost na koju smo jako ponosni - navela je Nives.
Ovaj projekt predstavlja izvrstan primjer magazina koji ne samo da nudi sadržaj, već i posjeduje duboku estetsku i cjelovitu vrijednost. Dokazuje da je pisana riječ itekako živa i relevantna u suvremenom dobu, unatoč dominaciji digitalnih medija. Kvalitetna priča i dalje ima moć da dotakne čitatelja, da mu pruži zadovoljstvo i oplemeni svakodnevni život. To je podsjetnik na važnost riječi, priče i kreativnosti u stvaranju trajnih, smislenih doživljaja koji nadilaze prolazne trendove i ostaju duboko ukorijenjeni u našoj kulturi.