'We'll always have Paris' je legendarna rečenica iz filma Casablanca iz 1942., a zapravo se referira na činjenicu da ćemo - uvijek imati uspomene, one jedine ostaju, usprkos nostalgiji, gubitku, jer prolazi sve. No, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić (KLISAB autori) ironiziraju je i naglašavaju da nikada neće imati Pariz, a on je tu simbol glamura i veličanstvene mode, koju na vlastiti način tumače kroz nove stilove, koriste kičaste elemente, perle, volane... ono što nisu nikada do sada radili.
Sentiment nije bila njihova fora, no sada se pojavljuje kao moment u novoj kolekciji, u ulozi trenutnog modnog izleta. No, dečki nikad neće imati Pariz, pa kolekciju prikazuju u Zagrebu - na drugoj samostalnoj reviji 28. rujna.
Novost u kolekciji je i nakit dizajniran u suradnji s brandom Mammii.
Produkcija vizuala rad je Nikole Bebana, fotografije potpisuje Aleksandar Selak, a grafičko oblikovanje Hana Matić. Stilist kose je Ante Pažanin koristeći Keune Haircosmetics, MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder, model Luna Valas i asistentica produkcije je Petra Prša.