KNAP poziva na dvije izvedbe ovoga vikenda: u petak, 9.2. s početkom, u 20h pogledajte Ponoćni Boogie, plesnu predstavu nastalu prema romanu Ede Popovića, a u subotu 10.2. u 20h na repertoaru je najnoviji hit u režiji legendarnog Georgija Para, radi se o humoreski Dobri čovjek Bažulek.
Edo Popović: Ponoćni boogie, slovi za kultni zagrebački roman.
"Ponoćni boogie" Ede Popovića uskoro iz medija čitanja prelazi u medij gledanja. Legendarni roman o Zagrebu dramatizirao je i režira Borna Armanini, uloge tumače: Mladen Vulić, Matija Prskalo, Karlo Mrkša i Adriana Josipović. S njima su na sceni i glazbenici: Branimir Norac (klarinet, saksofon, gitara) i Gustav Barišin (kontrabas). Predstava, a riječ je o dramskoj izvedvi istoimenog romana koji je preveden na više svjetskih jezika, nastaje u produkciji Teatra Binocular. Autorska i glumačke ekipa poručuje kako je riječ o autentičnom kulturnom proizvod, poetske strukture koji je zamišljen kao kombinacija triju umjetničkih izraza: dramske umjetnosti, glazbene i vizualne umjetnosti. Odlikuje ga atmosferičnost jazz koncerta, što je i osnovna ideja predstave: da jazz sastav svira tijekom cijele predstave. Kroz priču pratimo što se događa dvojici junaka u zagrebačkim Utrinama, a slike ,u stilu američkih bitnika Ginsberga i Bukowskog, miješaju realne događaje naših junaka s njihovom maštom. Cijelo dramsko događanje prati jazz band svirajući, kao što sam naslov sugerira, ponoćni boogie, neka suludu i tihu glazbaatmosfere, ali i snova.Podjela: Mladen Vulić, Matija Prskalo, Adriana Josipović, Karlo Mrkša.
Glazbenici: Branimir Norac, Gustav Barišin i Karlo Mrkša V-Jing: Nika Pećarina.
Dramatizacija i Režija Borna Armanini
Dobri čovjek Bažulek mali je hrvatski čovjek, dobronamjeran i susretljiv, nesiguran i tjeskoban, kotačić u globalnom i lokalnom mehanizmu. Klobučar Bažulek je hrvatski Svatković (Jedermann). On čini sve što mu autoriteti nalažu, živi kako je propisano, uživa u svojim malim radostima, radi posao koji voli i nastoji plaćati sve svoje račune. Jednog dana se nenadano našao u žrvnju vlastodržačke i pravno-korupcijske mašinerije. Izgubio je posao, stan i ženu te krenuo u tragikomičnu potragu za rješenjem svojih problema i za uzrocima svoje nezaslužene i nesretne sudbine. U toj potrazi susreće se s različitim malim i velikim bogovima i božicama, s poslodavcima i vlastodršcima, političarima i menadžerima, poduzetnicima i bankarima, kamatarima i fiškalima, liječnicima i sucima, glasnogovornicima i portirima, nogometnim navijačima i kazalištarcima pa i s lažnim i pravim Gospodom.
U naslovnoj ulozi: Mladen Vasary.