Hrvatica Marijana Jakić izabrana je na značajnu poziciju CEO i brand managera luksuznog švicarskog odmarališta. Poslovna i ambiciozna, postala je jedna je od ključnih osoba St. Moritza.
Njena energija je zarazna i inspirira ljude oko nje. Za Travel advisor otkrila je detalje o vlastitom poslovnom putu.
- Rođena sam u Bosanskoj Posavini, općina Odžak te izbjegla u St.Moritz 1992., s trinaest godina. Nakon osnovne škole diplomirala sam za komercijalistu u jednom povjereničkom uredu u St. Moritzu, koji je također djelovao kao broker za londonsku osiguravajuću grupu Lloyds. Poslije toga me karijera odvela u privatno bankarstvo u Zürich i London, gdje je moj interes za marketing i brand management porastao. Tamo sam na kraju i završila master u brand managementu - ispričala je Marijana.
Mjesto u kojem radi je sinonim za luksuz i na neki način je simbol Švicarske.
- Brend St.Moritz ima ogromnu međunarodnu privlačnost. Destinacija je jedan od najpoznatijih turističkih brendova ne samo u Švicarskoj, nego i u svijetu. St. Moritz je mjesto gdje je 1864. godine izumljen zimski turizam. Pionirski duh i diskrecija već su tada bili velika snaga mještana. St. Moritz je uvijek želio biti nešto drugačije. Time je destinacija postala sve zanimljivija visokom društvu, koje nam je ostalo vjerno do danas.
Njezino radno mjesto nosi veliku odgovornost jer o poslovnim potezima djelomično ovisi turistički uspjeh mjesta.
- Trebaju mi izazovi u životu. To se vidi i po mojoj karijeri. Uvijek sam bila pozitivna i borbena. Ovdje u St.Moritzu imam privilegiju raditi sa sjajnim timom koji me podržava i dijeli moju viziju. A čim u nešto uložiš srce, dušu i strast, dolaze snaga i uspjeh! - iskrena je Marijana.
Koliko dolazi Hrvata i turista iz bivše Jugoslavije?
- Hrvatska i zemlje bivše Jugoslavije još nisu među našim top tržištima. Međutim, vidimo stabilne stope rasta i od srca želim poželjeti dobrodošlicu novim gostima iz ove regije! - .
Posljednjih godina St. Moritz je diljem svijeta pozicioniran kao simbol ekstravagantnog, urbanog stila života, i to u planinama.
- Taj ćemo imidž nastaviti njegovati i u budućnosti. U tu svrhu nastojimo oprezno pomladiti brend – drugim riječima, obratiti se gostima sutrašnjice. Također ćemo produljiti sezone i ojačati stvaranje vrijednosti za samo mjesto. Dugoročna vizija nam je jako važna, a i pažljivo definirane teme i ciljne skupine koje bi mogle biti relevantne za St.Moritz ne danas, nego sutra - zaključuje Marijana.
St. Moritz je luksuzno alpsko ljetovalište u švicarskoj dolini Engadin. Dvaput je bio domaćin Zimskih olimpijskih igara, ima Cresta Run, stazu za svjetsko prvenstvo u bobu od prirodnog leda te i otvoreno olimpijsko klizalište.
Na njegovom zaleđenom jezeru igra se polo, kriket, pa čak i utrke konja na ledu.
Skijaška i snowboard područja uključuju Corviglia, Diavolezza i Corvatsch, a tu su i uređene staze za skijaško trčanje.