Arkade Name jučer su bile mjesto partyja, gosti i svi oni koji su poželjeli osvježenje na asfaltu, zabavili su se na rasplesanom gin&tonic partyju. To je tek početak, jer legendarna robna kuća slavi do kraja ove godine te priprema još događanja.
Svima omiljena robna kuća Nama ove godine obilježava 140 godina svoga postojanja. Nama u Ilici zauzima jedno od najistaknutijih mjesta grada Zagreba te već više od stotinu godina dokazuje koliko velik utjecaj ima na građane Zagreba, ali i šire. Ima dvije lokacije - Nama Ilica i Nama Kvaternikov trg. Istovremeno je zadržala svoj stari, dobro poznati šarm i glamur te je jedina robna kuća u centru grada koja već 140 godina oblikuje društvenu, arhitektonsku i urbanu gradsku sredinu.
@dubravkapz #drink #namazagreb #party #cocktail #blue ♬ Bongo Cha Cha Cha - Goodboys
„Ono što danas krasi Namu, a tako je bilo i prije, ako želite kupiti sve od igle do električnih romobila....to je mjesto po kojem smo mi poznati - da se u Nami može pronaći ono što nigdje drugdje ne možete naći. Nama se transformirala kroz povijest i sluša Njegovo veličanstvo kupca te je to imala od starine. O tome govori i kućni red iz 1934. godine - kako se ophoditi s kupcem, kako nuditi robu i slagati je. Razrađeni su svi detalji do kraja“, izjavila je Brankica Filipaj Mišić, izvršna direktorica komercijale i marketinga u Nami.
@dubravkapz #nama #zagreb #vintage ♬ Relaxing Japanese-style piano song inviting nostalgia - Akiko Akiyama
Počeci Name vezani su uz dolazak bečkih trgovaca Carla Kastnera i Hermana Öhlera za vrijeme Austro-Ugarske. Oni su se 1879. godine zanimali za otvaranje trgovačke kuće u Zagrebu tražeći način da svoje ime i trgovačko poslovanje iz Beča prenesu i u Zagreb.
U Ilici broj 50 prvi su put istaknuli svoje ime: prva trgovina “Kastner i Öhler” otvorena je 1879. godine. Godina 1906. je godina u kojoj „Kastner i Öhler“ posluje u cijelom prizemlju hotela „K’ caru austrijanskom“.
„Mi nastojimo razvijati našu trgovinu, biti prisutni i na društvenim mrežama kao i napraviti webshop. Isto tako nastojimo biti ecofriendly, nemamo više najlonske, nego papirnate vrećice. I dalje se trudimo slušati naše kupce i razvijati brendove'', zaključila je Filipaj Mišić.