Nakon što je postao jedno od najprepoznatljivijih imena u online svijetu ljepote, Notino je stigao i u fizičkom obliku – prva trgovina otvorena je u prizemlju zagrebačkog Arena Centra.
Riječ je o interaktivnom showroomu u kojem se proizvodi ne samo kupuju, već i isprobavaju, testiraju i biraju uz pomoć beauty stručnjaka i virtualnog ogledala.

Otvorenje donosi i posebno dvodnevno događanje Feel Good Days, koje će se održati 11. i 12. srpnja. Posjetitelje očekuju besplatni tretmani poput manikure, face yoge i frizerskog stiliziranja, kao i nagradne igre s beauty poklonima. Sve aktivnosti bit će dostupne tijekom dana, od 9 do 21 sat.
Uz Hrvatsku, Notino otvara niz novih trgovina ove godine, uključujući i prestižne lokacije u Pragu, Katowicama i Łódźu, dok se postojeće trgovine moderniziraju kako bi spojile online i offline svjetove.

„Unatoč stalnom razvoju e-commerce sektora, ulaganja u fizičke trgovine i dalje su nam iznimno važna jer kupcima omogućuju da osobno isprobaju proizvode i dobiju stručan savjet. To nam je posebno važno jer želimo upoznati navike naših kupaca, dati im savjet, unaprijediti njihov doživljaj ljepote i zajednički graditi odnos prema ljepoti. Primjer važnosti fizičkih trgovina je i redizajn naše poslovnice u Austriji, koji je doveo do povećanja prodaje od 30 posto,” izjavila je direktorica maloprodaje Justyna Derdzikowska.
Osnovan 2004. u Češkoj, Notino danas posluje u 27 zemalja, s preko 100.000 proizvoda i 2.700 brendova u ponudi. Promet je prošle godine dosegao 1,3 milijarde eura, a nedavno je uvršten u top 10 prestižne liste TOP 500 Cross-Border Retail Europe.

Brend danas posluje u 27 zemalja s više od 100.000 proizvoda i 2.700 brendova u ponudi, a kroz četiri velika logistička centra omogućava brzu i učinkovitu dostavu diljem Europe.









