Douglas parfumerija na zagrebačkoj adresi druga je parfumerija s flagship store konceptom - novouređena poslovnica koja nudi vrhunsku uslugu i još bogatiju ponudu popularnih beauty brendova.
Novi koncept poslovnice – flagship store, drugi dućan takve vrste na području Hrvatske, ima jedinstveni način izlaganja proizvoda koji je prvo predstavljen u Splitu.
Dijana Bičanić, voditeljica regije; Dina Akšamija, referent u marketingu i Douglas tim na otvorenju novo uređene Douglas parfumerije
Posebnost koncepta leži u tome što su proizvodi pristupačniji kupcima za isprobavanje i razmješteni su tako da olakšaju izbor proizvoda. U impresivnoj parfumeriji koja ima približno 300m2 dominira moderan dizajn i premium namještaj koji osigurava veću vidljivost brendova.
Pristupačnost proizvoda i veća vidljivost brendova bile su misao vodilja u dizajniranju ove poslovnice koja vrlo jasno prenosi viziju Douglas parfumerija na hrvatskom tržištu – pružiti kupcima najbolje što beauty svijet nudi uz luksuzan doživljaj shoppinga.
„Upravo s ciljem da kupcima pružimo luksuzan doživljaj shoppinga otvorili smo novo uređenu parfumeriju, koja je nastavak širenja parfumerija s ovakvim konceptom“, izjavila je povodom otvorenja Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglas parfumerija.
Zagrepčane će dodatno razveseliti to što u ovoj parfumeriji mogu pronaći prekrasan niche mirisni kutak koji svojim vjernim kupcima nudi najbolje od ekskluzivnih mirisnih brandova poput Zarkoperfume, Maison Margiela, Atelier Cologne, Tiziana Terenzi, V Canto, Atkinsons, Chopard, Ferragamo i Mark Buxton.
Skincare i make-up asortiman jednako su impresivni, pa se u njemu mogu pronaći zvučna imena i ekskluzivni brendovi poput Kylie Skin by Kylie Jenner, Elemis, Matis, It Cosmetics, Dr. Dennis Gross, Dr Irena Eris skincare i make-up linija proizvoda, MAC, Kylie Cosmetics by Kylie Jenner, Benefit, Giorgio Armany Beauty, Revox, The Ordinary i brojnih drugih.