Kada se priča o veličini jednoga čovjeka i njegova djela, rijetko se nalaze primjeri koji tako jasno spajaju vrhunsku inovaciju, obiteljsku privrženost i neiscrpnu ljubav prema dobrobiti društva kao što je slučaj s Philipom Zepterom. Vizionar, poduzetnik i filantrop, Zepter svojom je filozofijom i radom stvorio brend koji utjelovljuje najbolje od dva svijeta – zdravlje i luksuz. Njegova predanost kvaliteti i humanitarnom radu učinila je Zepter International jedinstvenom tvrtkom prepoznatljivom diljem svijeta.
Piše: Rosie Kugli
Snaga vizije i strasti
Još od vremena kada je kao mladi ekonomist iz Bosanske Dubice krenuo na svoj poslovni put, Philip Zepter bio je nošen idejom da „vrijedi riskirati ako vjeruješ u svoju viziju“. Iako su mnogi u početku sumnjali u uspjeh mladog poduzetnika, on se nije dao pokolebati. Intuiciju i hrabrost crpio je iz dubokog uvjerenja o važnosti zdravlja kao temelja ljudske sreće i blagostanja.
Njegova priča obilježena je usponom od komercijalnog direktora u međunarodnoj transportnoj kompaniji do osnivača Zepter Internationala u Linzu 1986. godine, tvrtke koja je revolucionirala poimanje kuhanja i unijela inovativni pristup zdravlju u kućanstva diljem planeta.
Početci i prekretnice: Kako je nastao Zepter?
Ključna točka u Zepterovom životu dogodila se preseljenjem u Beč, grad koji je mladom Philipu otvorio vrata dinamičnom poslovnom okruženju. Ondje je Zepter odlučio spojiti svoje znanje ekonomije, stečeno iskustvo u međunarodnoj trgovini i veliki entuzijazam za inovacijama. Rezultat je bio osnivanje brenda Zepter koji se probio na svjetsku scenu proizvodnjom visokokvalitetnoga posuđa od nehrđajućeg čelika, osmišljenog kako bi korisnicima pružio zdrav i učinkovit način pripreme hrane.
• Želio sam stvoriti proizvode koji neće biti samo funkcionalni, već istinska investicija u zdravlje, - često naglašava Philip Zepter. Upravo je takav holistički pristup zdravlju, uz jedinstvenu direktnu prodaju i neposredan kontakt s kupcima, osigurao rast i globalnu prepoznatljivost kompanije.
Filozofija: „Živi bolje. Živi duže.“
Philip Zepter u središte je svojih proizvoda i djelovanja stavio zdravlje. Brzo je shvatio da suvremeni život sa sobom nosi brojne izazove – od kvalitete zraka i vode, do potreba za lakom i brzom pripremom hrane bez gubitka nutritivnih vrijednosti.
Rezultat te vizije je široka paleta inovativnih rješenja:
• Zepter posuđe od nehrđajućeg čelika: omogućava kuhanje bez dodavanja masnoća, vode ili soli, zadržavajući prirodnu aromu i hranjive tvari.
• BIOPTRON svjetlosna terapija: pomaže kod oporavka i regeneracije kože, ublažava bol i poboljšava opće stanje organizma.
• Edel Wasser sustav za pročišćavanje vode: omogućuje visokokvalitetnu pitku vodu, uklanja nečistoće i čuva okuse bez potrebe za plastikom.
• Therapy Air iOn: uređaj za pročišćavanje zraka koji koristi naprednu ionizaciju za stvaranje čistog i sigurnog kućnog okruženja.
Svaki od tih proizvoda nosi pečat Zepterova pristupa – spoj vrhunske tehnologije, dizajna i ekološke održivosti. Time Zepter ne prodaje samo proizvode, već i ideju kako živjeti kvalitetnije i bezbrižnije.
Obiteljske veze i neizmjerna ljubav: priča s Madlenom
Kažu da je iza svakog uspješnog muškarca snažna žena. U slučaju Philipa Zeptera, to je njegova supruga Madlena, s kojom je u braku već pet desetljeća. Upoznali su se tijekom studentskih dana – on se pripremao za ispit iz ekonomije, a ona za diplomski rad iz književnosti. Od tada su nerazdvojni.
Madlena, istinska zaljubljenica u umjetnost i kazalište, sa svojim je suprugom izgradila životni i poslovni put koji se bazira na povjerenju i uzajamnoj podršci. Zahvaljujući uspjesima u poslovnom svijetu, Madlena se posvetila promicanju kulture i umjetnosti osnivajući Madlenianum, prvu privatnu operu u ovom dijelu Europe, te brojne druge inicijative poput Muzeja Zepter, aukcijske kuće Madl’Art i nakladničke kuće Zepter Book World.
Philip uvijek ističe kako je upravo Madlena zaslužna za to što ga je „uvukla“ u svijet umjetnosti. - Da nije nje, vjerojatno ne bih pogledao nijednu predstavu ni izložbu, - šali se Zepter, naglašavajući koliko je važno imati nekog tko upotpunjuje vaše strasti i otvara vam nove vidike.
Humanitarni rad i filantropija: Neodvojivi dio Zepterove priče
Zepter International nije samo impresivno poslovno carstvo, već i snažna pokretačka sila humanitarnog djelovanja. Philip i Madlena Zepter zajedničkim su snagama pokrenuli brojne projekte usmjerene ka poboljšanju kvalitete života, osobito djece i mladih. Redovito doniraju zdravstvenim ustanovama, školama i istraživačkim centrima, osiguravajući potrebnu opremu te omogućujući stipendije za talentirane studente.
Posebno mjesto u srcu Philipa Zeptera zauzima skrb o zdravstvenim ustanovama. Bioptron svjetlosna terapija koristi se u mnogim bolnicama širom svijeta, pomažući pacijentima u oporavku. Taj istinski „ljudski“ aspekt Zepterova brenda nije samo dio strategije, već duboko ukorijenjena želja za stvaranjem pozitivne promjene u društvu.
Inspiracija za budućnost
Nema sumnje da je put Philipa Zeptera bio ispunjen izazovima i preprekama. No, njegova strast prema inovacijama, neumorna radna etika i snažna podrška obitelji stvorili su brend koji je danas sinonim za zdravlje, luksuz i dobrobit. Njegov životni moto „Nikad ne slušaj one koji kažu da ne možeš uspjeti“ odjekuje u svakoj priči o Zepterovim proizvodima i društvenim inicijativama.
U svojoj srži, Zepterova filozofija „Živi bolje. Živi duže“ nije tek slogan – ona je poziv da svatko od nas preuzme aktivnu ulogu u brizi za vlastito zdravlje. Kroz svoje proizvode i filantropske projekte, Philip Zepter pokazuje da uspjeh nije samo u osobnom prosperitetu, već u kolektivnoj dobrobiti. Upravo je ta nit pokretač svega što je ovaj izniman vizionar postigao – vjera da se kvalitetom, hrabrošću i suosjećanjem mogu mijenjati životi na bolje.