U svibnju započinje humanitarna kampanja „Reci DA!“ - daruj ljepšu svakodnevicu djeci u dječjim domovima. Djeci će biti donirani namještaj, oprema za učenje, oprema za unutarnje ili vanjske igraonice. Podršku akciji dalo je i Ministarstvo socijalne politike i mladih.
Nakon što je u istoimenoj kampanji, koja se u proljeće 2014. godine provodila za djecu sa sindromom Down donirano čak 243.247 kuna, tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska odlučile su nastaviti humanitarnu kampanju „Reci DA!“. Za uređenje interijera domova za djecu, u novoj kampanji, bit će zadužena dizajnerica Mirjana Mikulec. Kampanja će se provoditi u tri vala kako bi se prikupila sredstva potrebna za opremanje 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska. U prvom dijelu akcije bit će obuhvaćeni dječji domovi u Zagrebu, Puli, Splitu i Osijeku.
- Domovima stalno treba dodatno opremanje i moderniziranje što je ponekad teško pratiti zbog proračunskih ograničenja. Pozdravljamo ovu akciju i veselimo se dodatnom poticaju koji će djeci omogućiti veselije odrastanje - izjavila je Ana Butković, načelnica Sektora za podršku ustanovama i drugim pružateljima socijalnih usluga Ministarstva socijalne politike i mladih.
Podršku projektu dali su i Mirjana Mikulec, Judita Franković te Oliver Dragojević
U 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 464 djece. Za 59-ero djece pruža se usluga organiziranog stanovanja uz sveobuhvatnu podršku gdje do 6-ero djece živi u kućama uz 24-satnu podršku odgajatelja, a 32 u stanovima gdje se djeca/mlade osobe pripremaju za samostalan život uz povremenu podršku odgajatelja. Dodatno, 314 djece se pruža usluga boravka i time pruža podrška njima i njihovima obiteljima kako bi odrastali u vlastitim obiteljima. Sveukupno se pružaju usluge za 869 djece.
Akcija „Reci DA!“ za djecu u dječjim domovima započinje 20. travnja i trajat će do kraja lipnja, a provodit će se u trgovačkom lancu Lidl Hrvatska diljem zemlje. Kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u četiri dječja doma koji će biti obuhvaćeni ovim dijelom akcije „Reci DA! i daruj ljepšu svakodnevicu djeci u dječjim domovima.