KATA PAVLOVIĆ, direktorica tvrtke Zepter Hrvatska, govori o svojem poslovnom putu, empatiji, komunikativnosti i timskom duhu - karakteristikama svakog dobrog menadžera uz koje se lakše odgovara na tržišne izazove
Biti uspješan menadžer znači preuzimati rizik i odgovornost s naglaskom na vladanje izazovima s kojima se svakodnevno susrećemo u poslovnom okruženju. Iznimno je bitno racionalno i brzo se prilagoditi izvanrednoj situaciji, pri čemu se moraju donijeti odluke ključne za poslovanje – govori Kata Pavlović, direktorica Zepter Hrvatska, multinacionalne kompanija koja proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivne, visokokvalitetne proizvode.
Liderske vještine ima u malom prstu jer u tvrtki je cijelo desetljeće, a svoju je karijeru gradila stepenicu po stepenicu.
- Kada mi se prije 11 godina pružila prilika da se priključim Zepterovom timu, s velikim zadovoljstvom sam je prihvatila. U svojoj dugogodišnjoj karijeri prošla sam sve poslove u tvrtki od prodaje, direktora prodaje do trenutne pozicije generalne direktorice. I to je zapravo najbolji put jer prolazeći kroz sve segmente poslovanja, susrela sam se sa svim manama i vrlinama ovog posla – govori Kata Pavlović.
Svojim radom nastoji prenijeti temelje i filozofiju Zeptera, da su njihovi proizvodi naprosto stil života. Jako puno ulaže u rad s ljudima i svojim zaposlenicima. Smatra
da su djelatnici velika vrijednost za kompaniju.
- Naš je tim poprilično velik, imamo ukupno 220 vanjskih suradnika i menadžera, a u prodaji i menadžmentu dominiraju žene. Upravo je ženska komunikativnost velika prednost i ključ uspjeha u poslovanju. Na dnevnoj bazi se susrećemo s brojnim izazovima, ali kada svatko pridonosi kolektivu, uspješni su rezultati tu i ujedno najbolji pokazatelj važnosti timskog rada. Ključno je znati nositi se s različitim osobnostima, shvatiti što pokreće svakog pojedinog člana tima i onda prilagoditi svoje upravljanje – kaže Kata Pavlović.
Smatra kako je neophodno biti na raspolaganju svakom članu tima te poslušati njihove sugestije i savjete te nikada ne smetnuti s uma da je svaki član tima iznimno značajan na putu prema gore. Vjeruje da svaki uspješan menadžer mora pokazati empatiju prema svojim zaposlenicima.
- Za uspjeh kompanije vrlo je važna agilnost na tržištu, baš kao i brzina prilagodbe – dodaje Kata Pavlović.
Sukladno tome, Zepter tvrtka koja je desetljećima poznata po svojem posuđu, zadnjih godina proširila je ponudu. U njihovom su asortima tako i pametne sunčane naočale, uređaj Bioptron za liječenje akni, rana i pomlađivanje te Therapy Air iOn, sofisticirani sustav za pročišćavanje i ionizaciju zraka iz kojega uklanja čak 99,9 posto štetnih čestica. Zepterova vizija zasnovana je na vrhunskoj kvaliteti proizvoda te više od 80 milijuna korisnika njihovih proizvoda i uređaja, a sve to uz filozofiju tvrtke "Živi bolje, živi duže - .