Od veljače 2013. poznati high-street lanac dućana uvodi novitet, a to je popust od 15% na cijenu njihovog novog artikla, ako tom prilikom donesete neki stari komad odjeće koji vam ne treba. Kroz ovu globalnu inicijativu, kupci H&M-a moći će, izbjegavanjem tekstilnog otpada, štedjeti prirodne resurse i pridonijeti smanjenom utjecaju na okoliš. - Prihvatit ćemo bilo koji odjevni predmet od bilo koje marke i u bilo kojem stanju. Za svaku predanu torbu s odjećom, kupac će dobiti kupon za 15% popusta na omiljeni odjevni predmet. Prikupljenu odjeću zatim obrađuje H&M-ov partner, I:Collect, koji pruža infrastrukturu u kojoj se potrošačka roba ponovno prerađuje i stavlja na raspolaganje za ponovnu uporabu - .
Dio kolekcije ljeto 2013
- Naši napori po pitanju održivosti ukorijenjeni su u posvećenosti društvenoj i ekološkoj odgovornosti. Želimo napraviti nešto dobro za okoliš i zato sada svojim kupcima nudimo praktično rješenje: mogućnost ostavljanja svoje iznošene ili oštećene odjeće kod H&M-a - ističe Karl-Johan Persson, glavni direktor H&M-a.
Svake godine tone tekstila bacaju se u kućno smeće i završavaju na odlagalištima otpada. Čak 95 posto ove odjeće moglo bi se ponovno iskoristiti: ponovno nositi, ponovno upotrijebiti ili reciklirati, ovisno o stanju odjeće. Dugoročno H&M želi smanjiti utjecaj odjeće na okoliš tijekom čitavog njezinog životnog ciklusa i stvoriti sustav zatvorene petlje za tekstilna vlakna. Cilj je pronaći tehnička rješenja za ponovnu uporabu i recikliranje tekstilnih vlakana na široj razini. Upravo zato H&M je osnovao zakladu Conscious: kako bi podržao inovaciju o zatvaranju petlje u segmentu tekstila i društvene projekte duž H&M-ovog lanca vrijednosti.