Username *
Password *
Remember Me

- Ruža je već tisućljećima poznata kao omiljeni luksuzni sastojak u kozmetici – podsjetio je jučer Melem povodom predstavljanja svoje nove kolekcije s eteričnim uljem ruže, u zagrebačkoj Esplanadi.

 Ljupka Gojic Mikic Iva Suletic


1. Esencijalno ulje iz latica ruže Rosa damascena najučinkovitiji je ekstrakt ruže koji iznimno pozitivno djeluje na kožu.


2. Za jednu litru ovog luksuznog dragocjenog ulja potrebno je više od 750 kilograma latica!


3. Antioksidacijske, umirujuće i mirisne moći eteričnog ulja ruže imaju višestruki učinak na kožu – čine ju zategnutijom, baršunastom i mirisnom.

Ljupka Gojic Mikic Iva Suletic
Ljupka Gojić, ambasadorica Melema i voditeljica eventa Iva Šulentić


- Melem u 2018. slavi ženstvenost! I dalje je princip razvoja Melema osluškivanje i postavljanje novih standarda – samo najbolje za korisnice Melema. Esencijalno ulje ruže s razlogom ima status kraljice u kozmetici, pomaže nam da se osjećamo bolje u svojoj koži, veseli mirisom i ljepotom. Kada ga dodamo Melemu, dodajemo luksuz ključnim ritualima svakodnevne njege – tuširanju, njezi kože, njezi usana. Nismo odoljeli ni novim proizvodima koji baš u toplijim mjesecima pokazuju najbolji učinak – Melem dragocjeno suho ulje s esencijalnim uljem ruže miriše i izgleda poput parfema, a kombinacijom dragocjenih ulja jednostavno i bez komplikacija čini kožu baršunastom i blistavom – istaknula je Lucija Gluščević, brend menadžerica Melema u Atlantic Grupi.

Ljupka Gojic Mikic Iva Suletic

Chef restorana Zinfandel's, Ana Grgić, osmislila je prikladni menu s okusima ruže

 Ljupka Gojic Mikic Iva Suletic
Lucija Gluščević, brend menadžerica Melema u Atlantic Grupi i Ljupka Gojić

Ljupka Gojic Mikic Iva Suletic

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location