- Kad smo prije šest godina osnovali Novexpert - ističe Cyrille Telinge, vlasnik sve poznatije istoimene francuske dermokozmetičke tvrtke - ustanovili smo neka pravila, principe koji će nas ne samo izdvojiti već na samom početku, već nam i osigurati slobodu da radimo ono u što zaista vjerujemo, a to je danas čisti luksuz čini mi se… Kao prvo, u Novexpertu su gotovo svi znanstvenici, imamo oko 40-tak ljudi, od kojih velika većina radi u laboratoriju. Kod nas znanost ima prvu riječ, ona stvarno ima moć, mi se bavimo isključivo otkrivanjem novih, fantastičnih anti-age formula - .
Cyrille Telinge često putuje, a dio prošlog tjedna proveo je u Zagrebu gdje je održao predavanje o novom fantastičnom 5 Omegas boosteru
- Kao drugo, možda će vam ovo zvučati neobično, ali htjeli smo raditi s dragim, simpatičnim ljudima, a ne s previše ambicioznima i pohlepnima. Procijenili smo da je svijet postao previše agresivno i nefer mjesto, no to ne želimo kod nas. Da, dolazili su nam ljudi iz velikih kompanija, sa željom da rade kod nas, no rekli smo im da za njih nemamo uvjete, velike automobile i raskoš, jer oni su već razmaženi… Ne želimo povećati zaradu samo radi zarade. Mi za to naravno plaćamo cijenu, mnogo radimo, no to je cijena slobode. U Novexpertu svi dijelimo profit. Lagano se širimo, nije cilj postati preveliki brend jer se onda to zajedništvo koje postoji sada, može krenuti raspadati… Mislim da smo to i postigli, do sada smo napravili sve što smo si zacrtali. Naš tim funkcionira odlično, upravo radi tih naših principa - .
Cyrill Telinge, kako ne bi gubio previše vremena, živi u zgradi (istraživački centar Novexperta, 20 km od Pariza) gdje su i laboratoriji. To je idilična lokacija tik do šume, sve prostorije imaju balkone i mnogo svijetla. Sport mu je vrlo važan – u istraživačkom centru koristi teretanu, okolo se vozi biciklom, a svaka dva tjedna ide surfat u Biarritz, gradić smješten 700 km od Pariza, kamo putuje brzim vlakom. Surfanje obožava, sport je za njega nezaobilazni filter.
- Kao treće, mi smo slobodni. Mali i slobodni, a to znači da možemo birati s kim poslujemo. Možda vam zvuči čudno, ali kad se nađemo s nekim potencijalnim kupcima, ako osjećaj nije dobar u vezi nekih ljudi ili nekog tržišta, mi se povlačimo. Isto tako, ako je osjećaj ok, idemo, bez obzira na neke ne baš tako pozitivne pokazatelje. Prisutni smo u 20 zemalja Evrope i Azije, no ne i u Americi. Kad kreiramo novi proizvod, ne razmišljamo o njegovoj finalnoj cijeni, niti koliko će koštati razvoj. Ako nas nešto zanima, i ako naš tim znanstvenika misli da je to to, idemo bez obzira na sve. Naime, imamo stalnu komunikaciju s raznim institutima koji se bave istraživanjima genetike, bolesti poput raka, imunologije i ostalih grana medicine, jer koža je povezana sa svim organima, pa je logično da nas zanimaju nova otkrića na tim područjima. Fokusiramo se na zdravlje, na nove molekule i biološke i metaboličke mehanizme u koži. Smatram da nije dovoljno pratiti samo dermatologiju, ona je tek početak… Mi smo ovako gledano više medicinska nego kozmetička tvrtka, no na kraju svoja znanja upakiramo u beauty formule koje se brinu da koža ostane zdrava i što duže vrijeme mladolika - .
U Novexpertu koriste sve prednosti tehnologije: od vrhunski opremljenog laboratorija do skypea i kamera, putem kojih održavaju video konferencije jer dio zaposlenika radi od kuće. To je također dio njihovog zelenog razmišljanja koje podrazumijeva korištenje manje benzina i vremena za putovanja, a osim toga tako su i njihovi zaposlenici više sa svojim obiteljima, što je jednako važno za pozitivan stav i zadovoljstvo, kao i za poslovnu produktivnost.
- Današnje društvo osjeća veliki pritisak jer živimo sve duže, vodimo aktivan život, u glavi smo mladi, pratimo trendove, a koža i tijelo stare pa to u nekom trenutku kao da postaje teret… Imam i jednu antropološku teoriju zašto mnogi danas obožavaju anti-age proizvode. Naime, sve manje ljudi vjeruje u Boga, sve više njih smatra da je ovo jedini život kojeg imamo, ne razmišljaju o zagrobnom životu, pa ako nam je ovo jedan i jedini, želimo ga provesti što bolje i kvalitetnije, te živjeti što dulje. I naravno izgledati dobro. Čini mi se da je to danas na neki način kolektivna svijest, popularno razmišljanje. Dakle, ljudi sve više razmišljaju o sebi, manje o kolektivu, bitni su si, tako da je božanstvo modernog društva zapravo - zdravlje. Kad uzmete u obzir tehnologije u medicini i kozmetologiji, pribrojite razmišljanje koje sam objasnio, fokusiranost na same sebe, onda je logično da se anti-age i pro-age postavljaju visoko na ljestvici popularnosti. Da, želimo živjeti dulje i aktivnije, no sa što manje bora i licem koje njegujemo na prirodan način jer sve što stavljamo na lice ulazi u kožu. Ako uzmemo u obzir da starenje kreće s oko 25 godina, a ljudi žive sve dulje, onda je sasvim jasno da pro-age u dermokozmetici ima ogromnu, sve veću publiku - .
Skincare za nas nije estetika, iako ima odlične rezultate i na tom području, već više higijena kože, i bili bismo najsretniji kad bi svi znali što je u kremama, odnosno kad bi sve zanimala formulacija. Postoji odlična baza ewg.org/skindeep u kojoj možete vidjeti sve o apsolutno svim sastojcima, koliko su opasni ili zdravi. Jer, ne smijemo zaboraviti da sve što stavljamo na kožu ulazi u cijeli organizam. Kao kad jedemo nešto - zanima nas što je to i kako je skuhano - .
Šipak je bogat omegom 5, koja kožu čini mladolikom i elastičnom
- Da biste razvili prirodan, sofisticirani proizvod, potrebne su godine. Omegu 5 stvarali smo 4 godine. Ideja je na početku bila jednostavna, napraviti proizvod koji ne samo da donosi udobnost i trenutno hranjenje i olakšanje, za sve vremenske uvjete, već i nešto što dugoročno podiže kvalitetu kože i potiče je na samo-obnavljanje. Znači nešto što neće ulijeniti obrambene mehanizme kože i zamijeniti ih, već će poticati da se svaki dan koža još bolje snalazi iznutra… Volim riječ dugotrajno, to znači sigurnost i kvalitetu. Formula Omega 3, 6, 9, 5 i 7 krenula je od omege 5 iz šipka. Saznali smo da je upravo ta omega dobra kao prevencija raka, prema brojnim istraživanjima. Ok, rekli smo, idemo s time. No, nakon toga je jedan od naših znanstvenika posjetio Himalaju, i vratio se sa saznanjima o omegi 7 koju tamo obožavaju, a koja donosi anti-age blagodati i regeneraciju kože… Onda smo rekli, ok, idemo ubaciti i nju. No, tada smo zaključili da pošto ljudi poznaju omege 3 i 6 odlučili smo i pribrojiti i njih. I tako je polako, suradnjom, idejama i inovacijama naših znanstvenika rođena ova nova napredna formula - .
- Naveliko podržavam bavljenje sportom jer ono otpušta stres. Tijekom radnog dana doza stresa je naprosto nezaobilazna, a kretanje, sport i aktivnost najbolji su načini u rješavanju toga. Kod nas u Novexpertu dosta zaposlenika također voli surfanje, poput mene, ili se bave nekim drugim sportom, brinu se o zdravom načinu života, koliko je to god moguće - .
- U principu radim previše, no bavim se sportom kad god stignem, bicikl je uvijek uz mene. Osim toga, moj obavezni ritual je i spavanje nakon ručka, svaki dan, oko 25 minuta. Tijelo mi se naviklo na to. Kad putujem, moji suradnici i domaćini znaju za tu moju naviku i ja usred dana naprosto moram u hotel na svoj power-nap. No, kod kuće je to jednostavno jer živim gdje radim, odmah zaspim i kad se probudim nastavljam s poslom. Navečer je na rasporedu teretana, a onda opet posao i čitanje znanstvenih publikacija – priča o svom životu Cyrill Telinge - .Cyrille Telinge očito je našao i odličnu životnu formulu - zdravo poslovno okruženje, znanost, ljubav prema poslu i vjera u njega, te sport kao brisač stresa!