DOVE PODCAST // Nije bitna reakcija drugih ljudi, već ljubav prema samome sebi

    Poznato televizijsko lice Antonija Blaće i Nina Martina Korbar iz „Života na vagi“ otvoreno su progovorile o tragovima koje je život ostavio na njihovoj koži u Dove podcastu #KadBiMojaKožaPričala. Pridružile su im se tri pobjednice Dove natječaja.

    Jeste li se ikada pitali zašto se osjećamo bolje nakon što s nekim podijelimo svoje emocije? Znanost kaže da opisivanjem postajemo manje reaktivni, a više osviješteni, što je temeljni korak u boljem nošenju s emocijama. Da je razgovor ponekad najbolji lijek pokazao je i Dove, koji je kao završnu fazu kampanje #KadBiMojaKožaPričala snimio podcast u kojem žene otvoreno razgovaraju o tragovima koje je život ostavio na njihovoj koži. Uz moderatoricu Antoniju Blaće i Ninu Martinu Korbar, koje su i same podržale kampanju, razgovoru su se pridružile Andrea Kljajić, Lucija Golub i Elvira Klasić, pobjednice Dove natječaja u kojem su javno podijelile priče o svojoj koži.

    dove podcast 0069

    „Moja priča je priča o strijama kao posljedici bolesti štitnjače zbog koje sam tijekom jednog ljeta dobila 30 kilograma viška“, ispričala je Andrea Kljajić koja, nakon za nju teškog perioda, danas na svoje strije gleda s ponosom jer su to, kako kaže, ožiljci njezine borbe, podsjetnik na to dokle je dogurala, što je sve nadišla i koliko je zapravo jaka.

    „Doživjela sam šok kada mi je s 25 godina lice poprištavilo zbog nekog oblika alergije. Skrivala sam se iza maske koja je tada bila obvezna zbog koronavirusa, počela sam se zatvarati u sebe i doživljavati napadaje panike. Stvari su krenule na bolje kada sam shvatila da nije problem u mojoj koži, već u mojoj glavi“, ispričala je Lucija Golub. Nakon što je počela razgovarati o svojoj koži, ne ju skrivati, dobila je podršku okoline i naučila se manje opterećivati i ponositi njezinim izgledom.

    dove podcast 0178

    Najviše emocija u studiju pobudila je Elvira Klasić s pričom o svom ožiljku kao posljedici operacije tumora. „Trebalo mi je tri godine da shvatim kako je taj ožiljak moj život i danas ga ne bi mijenjala ni za što. Donio mi je bol, ali i puno smijeha, naučio me da drugačije gledam na život i da krenem dalje“, ispričala je Elvira. Zaključila je da unatoč tomu što je podijeliti svoje iskustvo jako teško, o njemu treba pričati, jer je tako lakše i tebi, a može pomoći i drugima.

    „Prije dva tjedna vidjela sam sebe na staroj putovnici kada sam imala 18 godina i 150 kilograma. Počela sam plakati jer sam shvatila koliko sam prema toj Nini bila okrutna“, ispričala je Nina Martina Korbar. Shvatila je da problem nije bio u tome što su ju osuđivali drugi ljudi, već da joj je trebalo više ljubavi od same sebe i da je u redu željeti promijeniti nešto na sebi, ali da to treba raditi iz svoje vlastite želje, a ne iz potrebe da se svidimo drugima. „Treba sebe prihvatiti u svakom trenutku i u svakom obliku i onda iz tog pozitivnog stava raditi na sebi“, zaključila je Nina.

    „Kad bi moja koža pričala“ kampanja je koju je Dove pokrenuo kako bi nas motivirao na pričanje ljepših priča o vlastitoj koži. Inspirirana činjenicom da naša koža jako dobro pamti, ona je poput životne karte na kojoj svaka oznaka otkriva neku životnu priču. Dove je ovim projektom pozvao stvarne žene da iskažu ljubav prema svojoj koži i javno podijele neku od priča koju njihova koža otkriva. Prijavilo se preko 100 žena u tjedan dana koje su progovorile o onome čega su se do tada sramile – o svojim ožiljcima, strijama, pjegicama, borama, podočnjacima i sličnim uobičajenim, ali stigmatiziranim pojavama.

    „Kampanja je pokazala koliko su žene voljne biti jedna drugoj podrška i da su jedva dočekale ispričati svoje priče i podržati druge u njihovima“, komentirala je Antonija Blaće u podcastu na YouTube kanalu Dovea.

    U sklopu kampanje Dove je izdao i poseban rječnik čiji je cilj obogatiti naš vlastiti rječnik kako bi nas naučio na ljepši način govoriti o svojoj koži i više ju voljeti. Rječnik je tiskan u ograničenom izdanju, a svima je dostupan u elektroničkom obliku putem mrežnih stranica kampanje.

    dove podcast 0236