Originalno Phytoplage ulje i ove nam godine dolazi u limitiranoj ediciji, a zaštitno lice kampanje je, kao i lani, glumačka ikona 70-ih Brigitte Bardot.
FARMACIA - koja mi je najbliža?
Slavna je glumica prije četrdeset godina, kad je ulje lansirano, bila među prvim korisnicama ovog legendarnog proizvoda i ostala mu je vjerna sve ovo vrijeme pa nije ni čudno što je baš ona izabrana za Phytoplage promotivnu kampanju. Ovogodišnje limitirano izdanje ulja i dizajnom prati trend što ga je nametnula sama Brigitte Bardot - za podlogu na bočici izabran je karirani uzorak (engleski popularno nazvan gingham ili, u francuskoj verziji, vichy) za kojim su poludjele žene širom svijeta kad se Brigitte 1959. udala za Jacquesa Charriera u kariranoj pink haljini, kreaciji Jacquesa Esterela.
Ulje sadrži UV-filter, vosak masline koji hrani kosu, ekstrakt nevena i ružmarina koji je regeneriraju i daju mekoću te ricinusovo ulje za sjaj. Must have svake torbe za plažu i nabolji saveznik isušene kose, izmučene suncem, morem, solju i klorom. Cijena: 161,01 kn
Dio ovogodišnje limitirane kolekcije je i Phytoplage zaštitna maglica za kosu, sprej lagane, nemasne teksture, savršen i za grad i za plažu. Na kosi ostavlja nevidljiv zaštitni sloj koji je čuva od dehidracije, štetnih utjecaja sunca, mora, klora i održava sjaj. Sadrži UV-filter. Cijena: 150,48 kn
Osim Brigitte Bardot, Phyto su za njegu kose odabrale i mnoge druge slavne osobe, a u djelotvornost Phyto proizvoda mogle su se uvjeriti i zvijezde crvenog tepiha na ovogodišnjem canneskom filmskom festivalu na kojem je Phytov kreativni direktor Anthony Cristiano bio službeni stilist za frizure.