Španjolski kozmetički brend Germaine de Capuccini obilježio je 60 godina postojanja u zagrebačkom hotelu Esplanade.
Izabela Lukšić, brand manager Germaine, Denisse Lalama iz Germaine de Capuccinija i Paula Bahlen, distributer brenda
Carmen Vidal, osnivačica brenda, vjerovala je da ljepota nije samo fizički izgled, već samopouzdanje, briga o sebi i sklad unutarnjeg i vanjskog blagostanja. Njezina filozofija, temeljena na ideji da svi zaslužuju pristup visokokvalitetnim proizvodima koji osnažuju ljepotu iznutra i izvana, i danas je osnova uspjeha ovog globalnog brenda.
Od svojih početaka kao ambiciozni projekt, Germaine de Capuccini izrastao je u svjetski poznati brend, a vrijednosti koje je Carmen Vidal postavila – izvrsnost i individualna ljepota – i dalje su u središtu njegovog djelovanja.
Kao brend usmjeren na njegu kože, Germaine de Capuccini predano radi na očuvanju ljepote budućnosti, pokazujući pionirski duh u brizi za okoliš i održivost. Njihova najnovija inicijativa, „Time for Tomorrow“, uključuje projekt „Refill & Renew“, koji predstavlja inovativna eko rješenja u pakiranju. Ovaj koncept omogućuje punjenje i recikliranje pakiranja krema, čime se značajno smanjuje količina otpada.
Dr. Steffie Švaganović iz Neoderm centra
Prema projekcijama, na svakih 100.000 proizvedenih eko refill krema uštedjet će se 12,3 tone plastike, 750 kg kartona i 800 grama tinte. Ovim korakom, brend želi doprinijeti budućnosti u kojoj ljepota i odgovornost idu ruku pod ruku.
Na proslavi su predstavljene eko refill kreme koje su od sada dostupne i na hrvatskom tržištu, pružajući priliku kupcima da doprinesu očuvanju okoliša.
Događaj je podržala Denisse Lalama, međunarodna brend menadžerica, koja je pohvalila hrvatske partnere i stručnjake koji njeguju brend te najavila nove uspjehe. Među uzvanicima su se našli poslovni partneri, prijatelji brenda i osobe s javne scene, koje su pridonijele slavlju ovog značajnog jubileja.