GO NUDE BUT BETTER // beauty brend NUDESTIX bazira se na NEUTRALNIM tonovima u sticku!

    Jenny Frankel, kreatorica beauty brenda Nudestix, ima super priču. Nakon niz godina u beauty industriji, Jenny je 2015. lansirala paletu proizvoda u sticku, koji donose beskrajno puno nude tonova jer su joj se njezine kćeri Ally i Taylor, tada tinejdžerice, požalile kako u svijetu šminke nema ništa za njih. Sve te boje i nijanse i sjenila i ruževe... one nisu htjele nositi, već su željele biti neutralno našminkane, ali malo ljepša verzija sebe.

    nudestix1

    Mama, želimo neutralne boje i praktičan make-up, jer ne znamo trikove!

    – Rekle su mi da žele da je šminka praktična, da je mogu nanositi u hodu, tijekom dana nadograditi te da sve kutijice i pakiranja budu manja od mobitela. Ja sam ih poslušala, ali ujedno obišla svijet da vidim što njihova dobna skupina misli o svemu i pokazalo se kao istinito, univerzalno. Tako su nastali stickovi koje nanosiš na usne i obraze, stickovi-korektori-puderi, razne varijante, a sve to ima svoje metalne kućice s ogledalom, u koje stane više proizvoda. I sve je to manje od mobitela. Cure nose male torbice, žele imati sve što im treba, ne žele razmišljati o šminki više od 5 minuta dok se spremaju van. I definitivno nisu stručnjakinje u šminkanju, ne da im se razmišljati o kompliciranim tehnikama i uljepšavanjima. Žele make-up s kojim će biti svoje, ali malo ljepše! – ispričala je jučer u Johann Francku iskusna Jenny. Samo par koraka dalje, u Mulleru, nalazi se Nudestix, od danas!

    Iako su target generacije Gen Z i Millenialsi, pa koja žena ne bi poželjela jednostavan make-up jer zapravo nema pojma o šminkanju. I ne da joj se učiti još i to. Realno, gledamo sve te tutorijale, ali ipak, ujutro imamo 5 minuta za make-up, bile mi mlade, starije, kćerke ili mame... I da, želimo biti jednostavno, prirodno lijepe.

    nudestix1
    Jenny i kćerke, Ally i Taylor

    Moto Nudestixa je Go nude but better. Neke od njihovih proizvoda koristi i Mario Dedivanovic, izjavila je Jenny, na njegovim klijenticama među kojima je i Kim Kardashian. A ona i seke stvarno znaju što je – nude look.

    - Brend je poznat po multi-purpose proizvodima, pa je tako moguće s jednim do dva proizvoda našminkati kompletno lice – od usana do očiju. Svi proizvodi imaju prirodne nijanse i nalaze se u stiku, pa otud i naziv NudeSTIX. Osim što se proizvodi mogu koristiti na više načina, također su obogaćeni vitaminima, antioksidansima te su veganski i cruelty-free – objavljeno je na prezentaciji.

    nudestix1

    Jenny je posjetila Zagreb povodom lansiranja brenda u Muelleru na Trgu Bana Jelačića – prvom i trenutno jedinim prodajnim mjestu u regiji. Nakon Zagreba Nudestix će se naći i u drugim Hrvatskim gradovima.

    Uz Jenny su u biznisu i Ally i Taylor, tipične pripadnice Gen Z i Millenial generacije koje su također zaslužne zašto je ovaj make up brend postao toliko popularan među mladima.

     nudestix1nudestix1nudestix1nudestix1nudestix1nudestix1nudestix1nudestix1nudestix1nudestix1