Vrhunski sportaš Jannik Sinner nedavno je na turniru u Rotterdamu došao do 12. ATP naslova i time se popeo 3. mjesto na svjetskoj ATP ljestvici čime je postao prvi talijanski tenisač koji se plasirao u TOP 3 svjetskog teniskog vrha u pojedinačnoj kategoriji, uključujući muškarce i žene.
Sinner svakim svojim sportskim nastupom privlači sve veći broj obožavatelja, kako među sportskim entuzijastima tako i van teniskih krugova. Svojim teniskim izvedbama postavlja nove rekorde u već ustaljenom teniskom poretku.
La Roche Posay i Jannik Sinner sklopili su partnerstvo kojim tenisač postaje globalni ambasador u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca prigrlivši vrijednosti robne marke La Roche Posay, kao što su autentičnost i izvrsnost,
ime postaje vodeća figura u borbi protiv kožnih bolesti.
Ovom dugoročnom suradnjom planira se dodatno skrenuti pozornost na nedostatnu zaštitu i nedovoljnu educiranost opće javnosti o UV zračenju, istovremeno koristeći prednosti stručne inovativnosti robne marke La Roche-Posay i kultne linije krema za sunčanje, Anthelios.
Naime, svake godine u svijetu više od 320 tisuća osoba oboli od melanoma kože što se u određenoj mjeri može pripisati i neadekvatnoj zaštiti prilikom izlaganja suncu. Upravo Sinner, koji cijele godine trenira i igra pod vedrim nebom, idealan je partner u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca, što predstavlja važan, ali često zanemaren javnozdravstveni problem.
Jannik Sinner, 23-godišnji je talijanski profesionalni tenisač. Osvojio je 12 ATP Tour pojedinačnih naslova, uključujući Grand Slam naslov na Australian Openu 2024. Došao je do polufinala Wimbledona, četvrtfinala preostala dva Grand Slama i finala triju Masters 1000 turnira, uključujući naslov na Canadian Openu 2023. godine. Protekle, 2023. godine nastupio je i u finalu Nitto ATP Finalsa. Na kraju godine doveo je Italiju do, njihove tek druge po redu, Davis Cup titule.
La Roche-Posay preporučuje devedeset dermatologa širom svijeta, a misija je pružiti dermatološka rješenja za njegu kože koja mijenjaju život. Kreirao ju je ljekarnik 1975. godine, a sada je prisutna u više od šezdeset zemalja.
Nudi jedinstvenu liniju proizvoda za dnevnu njegu svih tipova kože kao dopune u liječenju pacijenata te promiče dobre prakse njege kože prilagođene svim kožnim problemima.
Zahvaljujući svojim antioksidacijskim i umirujućim svojstvima, marka razvija formule s ekskluzivnom vodom bogatom selenijem, koja se također upotrebljava u termalnom centru marke, prvom dermatološkom centru u Europi.
Proizvodi se razvijaju u skladu sa strogom izjavom o formuli s minimalnim brojem sastojaka te se miješaju u optimalnim koncentracijama.
Također, proizvodi robne marke La Roche-Posay podvrgnuti su strogim kliničkim testiranjima da bi se utvrdilo koliko su učinkoviti i sigurni za upotrebu, čak i na osjetljivoj koži. Godine 2020. idu dalje - osim predstavljanja prvih ekološki prihvatljivih tuba s proizvodima za zaštitu od sunca koje su dijelom izrađene od kartona, najavila je i dugoročan plan za smanjenje upotrebe nereciklirane plastike za 70 % u 2025. Od 2019. zaklada La Roche-Posay posvećena je i poboljšanju života djece koja boluju od karcinoma i njihovih obitelji.