Kiehl's i Matthew McConaughey objavili su suradnju sa svjetskom organizacijom koja promiče svjesnost o autizmu, Autism Speaks. Kampanja podiže razinu svijesti i širi poruku - djeca s autizmom više no ikad trebaju našu pomoć. Osim toga, partnerska će suradnja uključivati i predstavljanje posebnog izdanja jednog od najomiljenijih Kiehl'sovih proizvoda pod nazivom Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream. Matthew je u crteže geometrijskih oblika koji odišu energijom i vedrinom uklopio i dijelove slagalice, kako bi odao počast radu organizacije Autism Speaks i njezinom prepoznatljivom zaštitnom znaku, plavoj slagalici (blue puzzle). Suradnja na lokalnoj razini najavljena je jučer u zagrebačkom kinu Evropa. Pritom je Kiehl's donirao Udruzi za autizam-Zagreb 37.000,00 kuna.
Okupljenima su se obratile prof. dr. sc. Jasmina Frey Škrinjar, Anita Dražetić iz Udruge za autizam - Zagreb i Koraljka Spremić ispred Kiehl'sa, događanje je vodio Frano Ridjan.
Partnerska suradnja uključuje Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream. Matthew je u crteže geometrijskih oblika uklopio dijelove slagalice, kako bi odao počast radu organizacije Autism Speaks i njezinom prepoznatljivom zaštitnom znaku, plavoj slagalici (blue puzzle).
Matthew McConaughey