Prestižan francuski brend za njegu kose, La Biosthetique, protekli je vikend u Zagrebu održao intro trening za frizere u salonu Allure, one koji će tek postati njegovi ambasadori. Što jedan frizerski salon mora imati kako bi postao La Biosthetique predstavnik? Kao prvo, mora raditi isključivo s njihovim proizvodima, jer ova kuća to zahtijeva, a mnogo je salona koji rade s više kuća odjednom. Kao drugo, tu je želja frizera kao i voditelja salona da uče nove stvari, te da prijeđu na jedan viši nivo. Selekcija je stroga, stoga je potrebno prvo odraditi intro trening, kako bi se potencijalni ambasadori La Biosthetique ponajprije upoznali s ponudom, formulama i načinima rada.
Dio "alata" za jedan od La Bioshtetique tretmana za dubinsku njegu kose
- Danas ih upućujem u filozofiju La Biosthetique - ispričala nam je Martina Čerkez, vlasnica frizerskog salona Allure, Martina Čerkez - dakle, u opuštenoj atmosferi na dva modela pokazujem kako mi radimo na svakodnevnoj bazi, tako da oni imaju priliku upoznati se s brendom, odnosno kućom koja ne samo da ima kvalitetne proizvode, već njihov rad uzdiže na jedan viši nivo. Ovaj brend, La Biosthetique, na visoko mjesto postavlja i ljude koji rade s njim. La Biosthetique naravno educira i mene, ja sam kao njihov trener i frizer dio cijele priče - .
Martina i potencijalni La Biosthetique ambasadori
- Salon - kaže Martina - vodim već dvanaest godina, a od toga već pet godina radim s La Biosthetique. Uvijek sam radila s jednom kućom, mislim da je to lakše, praktičnije i na kraju kvalitetnije. Princip rada je bolji i radi toga što su sve formule kompatibilne pa su rezultati puno bolji. Također, pošto se proizvodi nadopunjavaju, oni djeluju sinergijski i jedan nadopunjuje rezultate onog drugog. Ovdje imamo jednu liniju koja je poveznica za sve i nakon analize vlasišta mi imamo jasno definiran smjer rada. Ja radim s raznim vlasištima, svakodnevno, i izvrsno je imati jedan kvalitetan asortiman iz kojeg izaberem proizvode koje trebam koristiti, ovisno o klijentu odnosno stanju kose ili kože - .
- Dio proizvoda je naravno za salonsku upotrebu, a i kad klijenti odabiru proizvode za kod kuće, kažem im da je bolje da kupe nešto što će stvarno nanositi na kosu kako je propisano inače je to bačen novac. Zato im preporučujemo leave in regeneratore, koji djeluju u samo pet minuta, a tretmane od pola sata ili 45 minuta je bolje raditi u salonu. Tu se radi o dubinskoj njezi kose koju će zasigurno bolje i konkretnije napraviti frizer - .
La Biosthetique je brend kojeg je osnovao kemičar i vizionar Marcel Contier, koji je još u četrdesetim godinama prošlog stoljeća razvio bio-terapiju za vlasište. Radilo se o aplikaciji prirodnih esencijalnih ulja na akupresurne točke na tjemenu kako bi se pokrenuo proces ozdravljenja koji na kraju vodi ka zdravoj, sjajnoj i lijepoj kosi. Treba liječiti uzrok, a ne posljedice, čujemo svako malo, no rijetko koja kozmetička kuća danas nudi upravo to. Ovakav je holistički pristup u ono vrijeme bio vrlo napredan i moderan, a njegovu kvalitetu potvrđuje činjenica da se i on primjenjuje i danas u salonima koji rade s proizvodima La Biosthétique.
Više o ovom izuzetnom brendu možete pročitati ovdje.
Pri prvom dolasku, prije tretiranja kose, napravi se dijagnoza vlasišta. Tek nakon toga ide bojanje kose (gore), a onda i dubinska njega koja kosu čini zdravom, vitalnom i sjajnom