Pozitivna i uspješna poslovna priča stigla je iz hrvatskog Olivala: proizvođač prirodne kozmetike slavi čak 20 godina postojanja. Osnivačica Vlasta Pojatina i direktor Marijan Pojatina rođendan tvrtke zato su odlučili proslaviti predstavljanjem dosadašnjih rezultata i vizije Olivala, kao i planova za daljnji razvoj.
Asortiman Olivala danas broji čak 69 proizvoda smještenih u nekoliko linija: za sunčanje, lice, kosu, ruke, stopala, masažu, pa sve do kozmetike s posebnim namjenama. Misao vodilja u razvoju svih ovih proizvoda bila je uvijek jednostavna - ponuditi kupcima prirodnu kozmetiku vrhunskog sastava po pristupačnoj cijeni. Vlasta Pojatina, koja je i danas zadužena za sve Olivalove recepture, nastoji da većina proizvoda bude temeljena na hrvatskim sirovinama, poput masline, lavande, čička, oraha, nevena ili smilja.
Osnivačica Olivala Vlasta Pojatina i lice nove linije za sunčanje Barbara Radulović na predstavljanju u zagrebačkom Matisu
- Kroz svih ovih dvadeset godina Olival je napredovao korak po korak, na temelju vlastitih formulacija i inovacija. Uglavnom smo se oslanjali na vlastite snage i to se pokazalo dobrom odlukom jer smo stvorili brend s vrhunskim proizvodima i vjernim kupcima - izjavila je Vlasta Pojatina. Olival godišnje proizvede više od 700.000 komada proizvoda, i lider je u Hrvatskoj na području prirodne kozmetike, što potvrđuje i činjenica da je prvi u regiji dobio prestižni NATRUE certifikat. Ipak, stalno širenje asortimana inovativnim proizvodima nije jedini plan za budućnost.
- Planiramo povećati Olivalov udio na Hrvatskom tržištu proizvoda za sunčanje, i godinu završiti s 15-postotnim rastom prihoda. Osim toga planiramo i gradnju nove proizvodne hale u Podsusedu, ali i izlazak na tržišta zapadne Europe - najavio je direktor Olivala Marijan Pojatina. Brend je ujedno predstavio i zaštitno lice nove kampanje - Barbaru Radulović, kao i nove proizvode iz linije za sunčanje.