Kiehl’s, osnovan 1851. godine, legendarni je njujorški skincare brend, a ove godine slavi velikih 170 godina postojanja.
Nakon otvorenja male ljekarne u njujorškoj četvrti East Village, obitelj osnivača Kiehl’sa krenula je s misijom pružanja personalizirane usluge i proizvoda za njegu kože. Već tada kombiniraju napredne tehnologije i učinkovite sastojke.
Irving Morse, član obitelji osnivača prve Kiehl's ljekarne, tijekom ranih je 1900-ih poticao kupce da isprobaju njegove ručno rađene pripravke prije odluke o kupovini. Tu je poteklo i danas poznato načelo Kiehl’sa „isprobaj prije kupnje” – pa tako svatko tko posjeti Kiehl's može dobiti personaliziranu uslugu uz uzorke preporučenih proizvoda.
Na 170. godišnjicu Kiehl's lansira kolekciju ekskluzivnih izdanja kultnih formula koje stižu u stakleno bijelom pakiranju sa zlatnim detaljima. Riječ je o najpopularnijim i najprodavanijim Kiehl's proizvodima svih vremena: Midnight Recovery Concentrate, Ultra Facial Cream, Calendula Herbal-Extract Toner i Creamy Eye Treatment with Avocado.
Po prvi puta, Kiehl’s je zaronio duboko u svoj arhiv omiljenih formula kako bi povijesne proizvode vratio na scenu.
Godine 1921., nakon preuzimanja ljekarne, g. Irvin Morse osmislio je prvu liniju mirisa. Uz legendarni proizvod Original Musk Oil koji je brzo stekao slavu i postao prepoznatljivim Kiehl's mirisom, Morse također je nudio preko 120 esencijalnih ulja koja su se koristila kao osobni miris. Inspirirani tinkturama za „privlačenje sreće“ po kojima su tada bili prepoznatljivi, na Kiehl's police opet su vraćena tri očaravajuća mirisa: Love-Lurring Essence Oil, Fortune-Seeking Essence Oil i Jinx-Removing Essence Oil.