Melem je brend koji stvara prema željama korisnika, i kad smo naše obožavatelje pitali što bi oni željeli, top prijedlog je bio – tuširanje! – izjavila je na današnjoj prezentaciji u zagrebačkoj slastičarnici Magnolia Lucija Gluščević, brend menadžerica Melema u Atlantic grupi. – Tako su nastala ova četiri mirisna, hidratizirajuća proizvoda, nastavno također na liniju Melema za usne s esencijama lavande, ružmarina i kadulje. Osim toga, tu je i formula s dragocjenim prirodnim uljima - . Pritom je najavljena i suradnja s Ljupkom Gojić Mikić, koja je za brend vezana i privatno, jer je u danima manekenstva konstantno nosila teglicu njihovog balzama... koja je na taj način proputovala svijet. I sada ga Ljupka koristi, veli da najviše voli Melemom skidati maskaru! Nove gelove za tuširanje možete nabaviti u drogerijama, ljekarnama i dućanima široke potrošnje.
Lucija Gluščević, brand managerica Melema, Ljupka Gojić Mikić i Tina Roso, direktorica Neve
Iva Šulentić vodila je event