1964. godine Carmen Vidal, borbena, energična i vitalna žena udahnula je život u svoju veliku kreaciju: Germaine de Capuccini. Od svojih skromnih početakabeauty brend razvija vrhunska rješenja za njegu kože, te je polako, ali sigurno postao jedan od vodećih svjetskih stručnjaka u pogledu skincarea - objavljeno je na pressici u zagrebačkom Lemon Marketu, u organizaciji distributera, kompanije Bahlen Beauty.
Germaine de Capuccini je prisutan u više od 20.000 spa i kozmetičkih salona u čak 84 zemlje, a nalazi se i u mnogim top svjetskim hotelima i njihovim wellness kutcima. Tvrtka je smještena u brdima južne Španjolske, u Alcyou.
Obzirom da je brend u potpunosti posvećen istraživanjima njege kože, u sklopu vlastitih laboratorija stvaraju sve svoje proizvode. Njihovi znanstvenici su vodeći u inovacijama i rješavanju problematika jer neprestano istražuju uzroke direktno na izvoru problema. Često su bile potrebne godine istraživanja nakon kojih je njihov znanstveni tim došao do slavodobitnih formulacija o kojima se mnogo u svijetu pričalo i na račun kojih su globalno stvoreni novi trendovi u njezi ljepote.
Simbol brenda - labud, kojeg je osmislila i dizajnirala Carmen Vidal, savršeno simbolizira ono što Germaine de Capuccini kozmetički proizvodi pružaju ženama: eleganciju, spokoj, ljepotu, čistoću. Labud je postao jedna od najnagrađivanijih i najcjenjenijih naslijeđa tvrtke. To je simbol koji je grafički evoluirao s godinama i prošao je granice više od 80 zemalja, a sada se nalazi i u Hrvatskoj s ciljem pružanja najbolje njege kože i anti ageing rezultata svakom klijentu.
U portfelju brenda nalaze se rješenja za sve problematike kože lica i tijela - od osnovne njege, do najučinkovitijih anti ageing rezultata. U Hrvatskoj je dostupno 9 linija za njegu kože lica, 2 linije za njegu tijela, make-up te linija proizvoda za zaštitu od sunca.
Trenutno najprodavanija linija brenda, Radiance C+ pruža sjaj i blistavost koži, ujednačava ten, djeluje na fine linije i bore, obnavlja oštećenja uzrokovana vanjskim utjecajima, te smanjuje tamne mrlje.
Vitamin C je neophodan sastojak za održavanje zdravlja naše kože. Zbog svoje visoke antioksidativne snage spada među tri najcjenjenija sastojka od strane dermatologa. Onečišćenje, duhan, stres, plava svjetlost ekrana i posebice sunce svakodnevno oštećuju naše stanice i dovode kožu do starenja. Vitamin C je najbolja obrana protiv starenja.
U Germaine de Capuccineu patentiran je HLG nanopolimer sastavljen od hijaluronske kiseline te listina, koji čini vitamin C učinkovitijim za 6 puta. Linija također sadrži vitamin E i feruličnu kiselinu, a zahvaljujući ovim antioksidansima, učinci vitamina C su pojačani. Posvijetljuju i ujednačavaju ton kože, neutraliziraju štetu uzrokovanu slobodnim radikalima i pomažu odgoditi starenje.
Asortiman za kućnu njegu sadrži kremu, emulziju, koncentrat, okoloočnu kremu i kremu za tijelo.
Profesionalni tretman za sjaj kože, protiv umora s vitaminom C je inovativna terapija koja se izvodi prema originalnog metodi rada. Masaža lopticom sastavni je dio tretmana koji pomlađuje lice, smanjuje umor i vraća sjaj i vitalnost koži. Ima klinički dokazanu učinkovitost.