Voditeljica i modna blogerica Petra Nižetić priključila se kampanji 'Oživi me' čiji je nositelj Zaklada Hrvatska kuća srca. Riječ je o nacionalnoj javnozdravstvenoj kampanji kojom se želi podići razina svijesti građana o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj.
Petra voli retro: crni t-shirt, traperice iz osamdesetih i techno frizura
Petra nosi majicu koju je za kampanju osmislila dizajnerica Matija Vuica, te ovim putem poziva sve zainteresirane da se ove subote pridruže završnici ove akcije i nauče jednostavne postupke oživljavanja: u City Center one West, s početkom u 16 sati.
Majice se po cijeni od 50 kn mogu naručiti putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., a kupnja je moguća i u subotu za vrijeme odvijanja edukacije.
Foto: John Pavlish