TKO?
Winona Ryder, Drew Barrymore, Milla Jovovich, Lou Doillon, Sofia Coppola, Jessica Chastain i Freida Pinto prve su odjenule Marni za H&M i to usred Los Angelesa: na glamuroznoj zabavi podovom promocije kolekcije.
GDJE? Zabava je održana u prekrasnoj rezidenciji u Hollywoodu, a uzvanike su dočekivale osnivačica i kreativna direktorica marke Marni Consuelo Castiglioni, H&M-ova direktorica kampanje Marni at H&M Sofia Coppola i H&M-ova kreativna savjetnica Margareta van den Bosch.
OD KADA? Kolekcija će biti dostupna od 8. ožujka u otprilike 260 prodavaonica u cijelom svijetu i na internetu. Kod nas u H&M-u na Cvjetnom trgu u Zagrebu.
KAKO?
Marni je specifičan modni brand. A Consuelo Castiglioni posebna dizajnerica. Njezine kreacije uvijek su nekog čudesnog uzorka i uvijek su korak naprijed. Eklektičnost je duša njezinih kombinacija koje na kraju tvore poseban sklad. Koristi mnogo smeđe – boju koja uglavnom odaje retro dojam. Voli zelenu, tamno bordo, senf žutu i narančastu.
Očito je: nakon suradnje s Versaceom, H&M-ov poslovni potez odlazi u sasvim suprotnom modnom pravcu. Marni curka je kooky, chic, urbana i zakopčana. Ne blješti očito. Ona se izdvaja iz mase svojim intelektualnim stilom.
Kad kažemo Marni za H&M, podrazumijevamo i masivan nakit, nešto što Consuelo obožava. Narukvice, ogrlice i ostali nakit velikih je dimenzija, to su prava mala / velika umjetnička dijela.
Kolekcija također uključuje cijelu liniju cipela, torbi i modnih dodataka da upotpune izgled Marni za H&M. Muškarcima nudi svježu dozu printeva i mekšu uporabu boje.
VIDEO I KOLEKCIJA: Pogledajte video kampanju, autorice Sofie Coppole, a nakon toga i divne modele koji će obilježiti skorašnje nam modno proljeće...
KAŽE COPPOLA: Snimajući video za ovu kampanju željela sam dočarati atmosferu koja odgovara duhu kolekcije - fantaziju i modnu igru.
U Marni kombinaciji uvijek je puno elemenata i znakova, i svi su oni jednako važni, oni se nadopunjuju. Ne ističe se samo jedan komad. Ističu se svi.
Uzorci smješteni jedan pored drugog tvore kaotičan sklad i divnu komunikaciju. Kao da se međusobno razumiju, razvijaju, potiču i zajedno tvore jednu prelijepu sliku. Oni su modne puzzle.