Username *
Password *
Remember Me

Vraćamo se na plac, gdje je se počelo – rekao je za novu Vetements kolekciju njezin autor Demna Gvasalia, pritom misleći na plac poput Hrelića, mjesto prodaje second hand robe. Uostalom novu je kolekciju neki dan doslovno predstavio na pariškom flea marketu. Vetements je jedan od onih brendova koji se u kratko vrijeme vinuo u neka modna nebesa, promovirajući upravo to pravilo da nema pravila, da se sve miješa sa svime i da je u redu doći na pistu odjeven kao da si si nabacao hrpu robe s Hrelića. I da si cool. I da sve to skupa košta brutalno. Cjenovno Balenciagine stvari koštaju olala puno (npr 795 eura za košulju), a sve skupa intencijom podsjeća na grunge, odnosno početak devedesetih kad je Marc Jacobs skinuo s trona fancy robu i umjesto toga na pisti prezentirao nešto sasvim „obično", ne-lijepo... i na njega su se ljutili da skupa roba izgleda – jeftino. Upravo je u tome bila fora. Danas je situacija još bučnija, luđa, a tu je i taj Gucci, odnosno Alessandro Michele koji također ima mixer moment – što više to bolje! Njegove dame na pisti podsjećaju na retro party kad bi si ekipa odjenula svaku stvar koju bi našla iz te dekade... I još par detalja, nek' se nađe. Skupa roba koja ne izgleda skupo, pred direktorima i modnim znalcima odjevenima u svilu, i to ne samo u prvom redu. Eto ti reality check. 

 balenciaga mens 3

U kojem se to momentu moda pretvorila u Hrelić? Kojemu bi se vjerojatno divio i Galliano, koji za Margielu kreira art robu... ali on ipak majstorski eksperimentira u formi, čovjek je istinski modni umjetnik. Iako mu styling ponekad podsjeća upravo na ono što je nekad davno bilo novo. Nije, zapravo, ni čudo da je današnja slika svijeta odijevanja pod žestokim utjecajem nekadašnje mode, od samog početka milenija stvari se vraćaju, mic po mic. No, ovo je sada napad Hrelić-mode, gotovo da se sve tumači doslovno. Formula je, zapravo dosta jednostavna, donesi nešto neočekivano, šokiraj i ponudi izgled koji nije opće-prihvatljivo atraktivan! Jer, pista je ipak mjesto na kojoj se stvaraju trendovi, a ekipi danas ne treba puno da prihvate nešto drugačije. Danas, kad je moda poput one brze željeznice iz Japana, kad juri brdo km na sat, teško je privući pažnju, a upravo to bezobrazno samosvjesna i ne-trebam-biti-klasično-lijepa vintage plac moda čini svojom neobičnom eklektičnom slikom. Nije to filozofija, iako moda je slika društva i treba je promatrati i kroz sociološki aspekt... na kraju ćemo samo poželjeti imati nešto moderno i novo, a je li to ona stvar koja izgleda kao da je s Hrelića? Ponekad i jest, upravo zato spomenuti brendovi cvjetaju. Predlažemo odlazak na plac s robom ili pregledavanje bakinog ormara. Tu se kriju originalne ideje, roba kojoj je danas vraćen život novim kaotičnim kombinacijama. Ma koliko to nekad izgledalo cool, treba paziti da sve skupa ne izgleda kao cirkus. Cirkus oko kojeg smo se trudili. O, ne. Neka izgleda kao cirkus koji je tu slučajno, prirodan je i zabavan! Dakle, nešto jednostavnije, no opet s daškom prošlosti... Jer za stil ipak nije bitna ni cijena, a bome ni dekada. Stil je iznad svega toga.

balenciaga mens 3
Demna Gvasalia dao je klincima u vrtiću da urede majice za novu kolekciju // Balenciaga

balenciaga mens 3

Balenciaga

balenciaga mens 3
Gucci

balenciaga mens 3

Balenciaga

balenciaga mens 3
Gucci

 

balenciaga mens 3

Balenciaga

 

balenciaga mens 3

Galliano za Margiela

 

balenciaga mens 3

 

Balenciaga

 

 

balenciaga mens 3
Galliano za Margiela

balenciaga mens 3
Galliano za Margiela

 

balenciaga mens 3
Balenciaga

balenciaga mens 3
Gucci

balenciaga mens 3
Gucci

balenciaga mens 3
Balenciaga

balenciaga mens 3
Gucci

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location