Username *
Password *
Remember Me

Demna Gvasalia, art direktor Balenciage, na nedavno održanoj reviji na pariškom tjednu mode, istaknuo je kako ovoga puta želi biti više Demna, manje Cristóbal. – Nakon par sezona, osjećam kao da sam malo zapeo u hommageu, ova nova kolekcija više sam ja, nego sam osnivač brenda... Moda je odraz načina na koji živimo, htio sam donijeti osjećaj kao da će se uskoro desiti nešto opasno - zato su ti mega šiljci na štiklama, zato su tu dvije jakne u jednoj, različite po namjeni (jedna za običan, druga za aktivan dan, kao spoj traper jakne i vindjakne na primjer), zato su tu hlače koje imaju tri dužine, spojene patentnim zatvaračima, scuba majica ispod veste... Zato su tu vodootporne košulje, euro na čarapama-čizmama, lanci s ukrasima, mega vrećaste torbe s resama i ostala stilska čudesa za osobe koje žive aktivno. Stilski i doslovno. Demna je promatrač društva, obožava pratiti odijevanje ceste, ulica ga privlači svojim inovativnim i osobnim potpisom. Svatko od nas za njega je neponovljiva, zanimljiva priča. Nova, proljetna kolekcija, prizvala je i duh njegovog osobnog brenda, slavnog Venetemtsa, eksperimentalnog i kreativnog, ponekad začudnog. Ali, u svakom slučaju modernog i tako – sadašnjeg.

 

 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON0013 MON1123

 

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location