Siva je zahvalna - rujan nas je podsjetio na sve nijanse oblačnog neba, no mnogo više pohvala dobivaju u modnom izdanju. Volimo sive jer su praktične, slažu se s time Tihana Harapin-Zalepugin, Ana Begić Tahiri i Marijana Batinić koje su je izabrale kao bazu za svoj styling na sinoćnjoj reviji talijanskog brenda Fracomina u zagrebačkoj galeriji Kranjčar.
Ana Begić Tahiri i Tihana Harapin Zalepugin
Uz modnu reviju na kojoj su prikazane kombinacije u znaku trapera ukrašenog kristalima, bundica, štikli i jarkih detalja, Fracomina je predstavila i vlastiti ekološki projekt. Seed the future, predstavljen i na najvećoj ovogodišnjoj globalnoj izložbi EXPO Milano 2015, donosi privjesnice od prirodnog papira koje sadržavaju sjemenke za sadnju. Na ovaj se način poziva potrošače da posade sjemenke i brinu se o biljci svaki dan, doprinoseći borbi protiv onečišćenja. Prvi hangtagovi bit će dostupni već sljedeće godine u XYZ storeu u Arena Centru.
Marijana Batinić
Počeci branda Fracomina sežu u daleku 1931. godinu, kada je Gerardo Prisco osnovao tekstilnu tvrtku koja je kroz desetljeća prerasla u uspješnu proizvodnju i distribuciju vlastitih brandova. 2004. godine pokrenuta je Fracomina, brand snažnog talijanskog identiteta koji brzo osvaja široku žensku publiku. Brend svoje širenje nastavlja kao važan dio grupacije koja neprestano jača distribucijsku mrežu u Italiji i na međunarodnim tržištima, na kojima su danas prisutni s više od 2.000 multibrand storeova u Europi i Rusiji.
Edita Misirić i Marijana Batinić