Mega brendovi poznaju snagu street-arta, bilo je tu mnogih imena koji su svom luksuznom dizajnu dali pečat ulice: Louis Vuitton, Pharell, McQueen... nizu se sada priključio i Armani. Kolekcija linije A|X Armani Exchange, u suradnji s kreativcima predstavljena je jučer u dućanu u zagrebačkom Arena centru. Autorski su se dizajnom poigrali Gio Pastori, Matthew Knott, Decue Wu, Qunetin Monge, Van Orton, Jenny Perez i Ale Giorgini.
- Koncept kampanje je jednostavan, ali ipak ima veliki utjecaj: rastavljena slova A i X iz logotipa branda koriste se na inovativan način, jer slova postaju rekviziti u rukama protagonista, poput velikih naočala, vinil ploča, gumenih kugli, piratskih zakrpa i žarulja. Aktualna kampanja za jesen/ zimu donosi seriju crno-bijelih fotografija britanske glumice i modela Care Delevingne, nizozemskog DJ mogula Martina Garrixa te kineskog pjevača i glumca Lia Yifenga – objavio je brend povodom sinoćnje prezentacije.
Street artist Gio Pastori za Armani Exchange