Tema je bijela, a top forma je cvijet koji vlada ovom divnom kolekcijom vjenčanica. Alduk slavi 10 godina Bridal linije, radi za mladenke željne romantike, ali i chic elemenata koji naglašavaju ženstvenost te su posebne u nekom detalju. Cvijet se provlači kroz kolekciju, latice su na struku, dekolteu, ali i posute po čitavoj silueti, kao da nas podsjećaju da su i dalje među najljepšim elementima prirode.
Forma je strukirana, dolje je kratka i slatka, vrlo moderna ili balska, raskošna i široka. Chic detalj su eterične rukavice, simpatičan dodatak svečanom bijelom outifitu.
- U procesu dizajniranja i stvaranja bridal kolekcije smo shvatili da ove godine punimo okruglih deset godina od stvaranja naše prve kolekcije vjenčanica stoga sam i sebi i timu digao ljestvicu još malo više te "bez pritiska" servirao izjavu kako ovo mora biti naša najljepša kolekcija. Obećanja volim ispuniti pa stoga s punim zadovoljstvom ne samo za novu kolekciju vjenčanica već i modne kampanje koju vam danas predstavljamo i nadolazećeg, posebnog lookbooka mogu reći da smo napravili izvrstan projekt. ADLUK BRIDAL je ove godine raskošan, poseban, luksuzan, upečatljiv, dojmljiv. Mislim da to zadovoljstvo dijele sa mnom, mojim timom i cijeli tim vjernih suradnika na snimanjima, a i klijentice koje posljednjih desetak dana isprobavaju i traže svoju idealnu vjenčanicu u našem showroomu - izjavio je Ivan Alduk.
Fotke potpisuje Jelena Balić, model je Sara Biuk.
- Kampanja uvijek služi kao modni podražaj, ona stvara želju javnosti i energiju brenda. Nama je izuzetno bitna jer njome otvaramo kalendarsku godinu i izdvaja nas kao jedini domaći brand s bridal kampanjama. Ova je posebna, obljetnička, a Jelena je opet napravila izvrstan posao. Poanta je naglasiti jednostavnost u raskoši, čiste linije s pomalo apstraktnim akcentima, kolekciji koja obiluje suprotnostima i izuzetno jakim karakterom podariti vizualni oblik koji ćemo pamtiti. Izuzetno smo sretni s ovom kampanjom, ali to smo od starta znali da će biti tako jer nakon toliko godina i kolekcija, čovjek jednostavno zna kada radi nešto vrijedno pažnje – zaključuje dizajner.