Username *
Password *
Remember Me

Kako miriši uspjeh? Koje note mogu definirati uzbuđenje dobitka 90,000,000 eura? Za neke je to nemoguća misija, i dobitak i kreiranje parfema, za neke je – izazov: sada je slavni švedski parfemski niche brend Agonist predstavio miris koji predstavlja upravo to. – Kad su nas iz Eurojackpota pitali možemo li kreirati miris koji utjelovljuje osvajanje 90,000,000 eura, bili smo apsolutno oduševljeni! – priča Christine Lydeen iz Agonista. - Osjet mirisa je u mozgu povezan s dijelom koji procesuira osjećaje, stoga ima smisla da se taj uzbuđujući osjećaj predstavi – parfemom - .

agonist5


Niclas Lydeen dodaje kako je za njih aroma osvajanja mega jackpota kombinacija euforije, osjećaja da ćeš se onesvijestiti, plus na kraju dolaze smirenje i osjećaj sigurnosti. Prevedeno u note, esencije, to bi bilo sljedeće:
- top note su osjećaj šoka, za nas su to citrusi u kombinaciji sa cimetom, narančom i karanfilom.
- srce parfema simbolizira eksplozivan osjećaj pobjede, odnosno kombinacija ruže, jasmina i zelenog čaja.
- u bazi je smirenje - sandalovina, vanilija, pačuli.


 

agonist5
Christine i Niclas Lydeen, parfemski artisti i vlasnici niche brenda Agonist

Agonist je švedski niche brend parfema, inspiracija je nordijska kultura, prisutni su na 35 tržišta u svijetu. Prodaju se, među ostalom, i u Selfridgesu i Neiman Marcusu. Kod nas ga drži niche parfumerija TOP, u Tomićevoj u Zagrebu.

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location