Username *
Password *
Remember Me

- Prije deset godina osnovao sam Puredistance i zaista volim svih osam parfema koje smo do sada napravili, no shvatio sam da mi nedostaje onaj miris koji predstavlja moj osobni potpis. Zato sam odlučio pokrenuti nešto – i u svibnju 2015. godine smislio sam ime Aenotus. Za kompoziciju i kreaciju angažirao sam Antoine Liea, koji je već potpisao Puredistance Black, White i Warsawa – ispričao je vlasnik niche brenda Puredistance, Jan Ewoud Vos.

 Puredistance AENOTUS Perfume Visual HR 012

Htio sam pomalo nemoguć zadatak – miris koji je u početku svijež, a nakon toga, umjesto da nestane kao 1000+ sviježih formula, pretvara se u suptilan, senzualan kožni miris. I doista, ispalo je komplicirano kombinirati svježinu s toplom i dugotrajnom senzualnošću.

Puredistance AENOTUS Perfume Visual HR 012
Parfumer Antoine Lie i vlasnik brenda Puredistance Jan Ewoud Vos

 

Trebale su nam tri godine, morali smo povećati postotak parfemske ulja na neviđenu razinu od čak 48%, a naše frustracije smo morali prevladati više puta, prije nego smo bili zadovoljni.

 Puredistance AENOTUS Perfume Visual HR 012

Neću zaboraviti predanost koju je Antoine stavio u našu suradnju; nikada nije odustao i nastavio je kreirati i slati mi nove uzorke. Rezultat je parfem koji, unatoč visokom udjelu parfemskog ulja, nije glasan - i nakon intenzivnog i svježeg otvaranja - pretvara se u osjetljiv miris, vrlo blizu kože.

 Samo oni u vašoj blizini moći će uživati u mirisu Aenotus! Što se tiče imena, to je nepostojeća riječ koja savršeno predstavlja priču i bit parfema. Prijevod je "esencije vjetrova koje je puhao Aeolus". U grčkoj mitologiji, Eol je Bog vjetrova koji donose svježinu na jug Europe.

 Puredistance AENOTUS Perfume Visual HR 012Puredistance AENOTUS Perfume Visual HR 012Puredistance AENOTUS Perfume Visual HR 012

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location