Username *
Password *
Remember Me

Peter Lindbergh dobio je krajem 1989. godine zadatak od urednice u Vogueu, Liz Tiberis, čija je glavna urednica u to vrijeme friško bila Anna Wintour (planirala je promijeniti lice ovog uvijek modernog i legendarnog magazina) fotografirati ženu devedesetih. To ne može biti samo jedna osoba, komentirao je Peter, već grupa njih, jer se svijet ljepote promijenio i dobio novo poglavlje.

jan90 1280
Peter i slavna petorka

OK, bit će grupa njih, dogovorili su se i ušli u povijest, s Lindberghom, koji je i kod nas imao izložbu, na čelu cijele priče. Fotkali su ih u bodyju, trapericama i s laganom šminkom, što je bila poprilična razlika od nacifranih, raskošnih osamdesetih.jan90 1280

Toga dana bilo je pakleno vruće – ispričala je jednom prilikom Cindy za britanski Vogue. – Bile smo na ulicama u njujorškoj Meatpacking District, družile smo se pričale i dobro zabavljale, uglavnom smo se poznavale sa snimanja i revija. Ipak, Peter nas je znao kontrolirati, nije mu bilo lako, no on je majstor, s njim je uvijek bilo lijepo raditi - .

Cindy Crawford, Naomi Campbell, Tatjana Patitz, Christy Turlington i Linda Evangelista // siječanj 1990., Vogue naslovnica

Peter je u to vrijeme uveo u modu novu, prirodniju fotografiju, više dokumentarnu, realističnu. I danas ima ugovore s kompanijama o tome da fotke ne smiju biti retuširane nakon što ih preda. Činjenica da retuširanje briše osobnost i karakter njemu je uvijek bila važna.

Čak i kad su se pravila promijenila, pa je ulazak u novi milenij donio nove zakone i obavezno photoshopiranje, Peter nije odustajao od svojeg prepoznatljivog stila. I fotkanja na filmu.

Uz prirodne, voli i filmske scene, impozantne kulise, koje su nerijetko poput kazališta, no fotka je autentična, neobrađena i u njegovom stilu izuzetno dinamična.

 

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location